نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

25. مهر 1395 - 7:28   |   کد مطلب: 20341
مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: در گرامیداشت هفته تربیت بدنی 100 برنامه فرهنگی و ورزشی در سطح شهرهای مختلف این استان برگزار می شود.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از ایرنا رسول منعم در جمع خبرنگاران افزود: این برنامه ها با محوریت توسعه ورزش همگانی، اطلاع رسانی و ارائه گزارش عملکرد پیرامون فعالیت های انجام شده در حوزه ورزش و جوانان در شهرستان های مختلف این استان برگزار می شود.
وی اضافه کرد: برنامه های گرامیداشت هفته تربیت بدنی از 26 مهرماه تا دوم آبان ماه امسال با شعار ' سلامت، افتخار و معنویت با ورزش ' از سوی وزارت ورزش و زیر نظر معاونت همگانی این وزارتخانه برگزار می شود.
وی بیان کرد: برنامه فرهنگی گلزار شهدا و ویلچررانی، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان، همایش ورزش صبحگاهی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان و مسئولان هیاتهای ورزشی استان، همایش پیاده روی ورزش صبحگاهی با حضور 10 استان برتر کشور و برگزاری رقابت های تنیس روی میز قهرمانی مردان کشور از برنامه های مهم اجرایی همدان در هفته تربیت بدنی است.
به گزارش ایرنا منعم بر اهمیت این هفته به جهت توسعه و گسترش فرهنگ ورزش در بین آحاد مردم و نقش کلیدی آن درتامین سلامت جسمی و روحی جامعه و به خصوص نوجوانان و جوانان به عنوان آینده سازان تاکید کرد.
وی یادآور شد: توجه جدی تر به برنامه های اجرایی استان همدان در هفته تربیت بدنی و ورزش ضروری است و انتظار می رود با کیفیت بسیار مطلوب برگزار شود.

دیدگاه شما