نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

5. آبان 1395 - 14:07   |   کد مطلب: 20487
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: در هفته موسوم به تربیت‌بدنی از 26 مهر تا 2 آبان بیش از 50 برنامه ورزشی در سطح شهرستان برگزار شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ غلامحسن اکبری اظهار داشت: ورزش در جامعه باید نهادینه و عمومی گردد لذا با این تفکر که توزیع عادلانه ورزش و راه‌اندازی سالن‌های غیرفعال و باشگاه‌های تعطیل‌شده به دلایل بسیار جزئی وارد میدان کار ورزش شده‌ایم و من معتقدم از ورزش عمومی و ورود 100 درصدی تمام اقشار است که قهرمانی ظهور و نامی می‌گردد

وی با اشاره به بیش از 30 برنامه در هیئت همگانی بیان کرد: ورزش همگانی برای عموم تعریف‌شده و زیرشاخه‌های فراوانی دارد و برنامه این هیئت در هفته تربیت‌بدنی ایجاد تنوع و شناسایی این ورزش‌ها و همچنین مشارکت بیشتر عموم جامعه را در برداشته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: مسابقاتی مانند دال پلان، نشانه زنی، پیاده‌روی، ورزش صبحگاهی، نرمش، پیلاتس، یوگا در فضای باز و جهش‌ها، پرش‌ها و دارت و طناب‌کشی و...  برای بانوان خانه‌دار و اقشار جامعه در  تفکر اشاعه فرهنگ ورزش در بین عموم از برنامه‌های بلندمدت این هیئت است.

وی افزود: ورود علم ورزش به خانواده بزرگ همگانی و استفاده از مربیان باتجربه قطار ورزش عمومی به جلو هدایت می‌کنند.

 اکبری با اشاره به برگزاری مسابقه شنا دختران بیان کرد: 30 تن از شناگران ملایری در ردهای سنی بین 8 تا 20 سال و در 4 ماده به رقابت باهم پرداختند

اکبری افزود: شنا ورزشی مادر و سفارش شده از سوی پیامبر اسلام و ائمه بوده و   با توجه به پتانسیل نیروی انسانی و استخرهای متعدد شهرستان ملایر امیدهایی را دررسیدن به اوج آمادگی جهت حضور در برنامه‌های استانی و حتی کشوری را در این شهرستان به بار آورده است.

وی گفت: مربیان حال حاضر در شهرستان هم ازنظر علمی و هم ازنظر تجربی در جایگاه خوبی هستند و حتماً در برنامه‌ریزی این اداره شکل و رویه جدیدی برای این ورزش تدارک دیده خواهد شد تا بتوان از تمام ظرفیت‌ها این رشته به نفع ورزشکاران و جامه ورزشی شنای استان استفاده نمود.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: در این هفته یک دوره مسابقه سه‌گانه بانوان برگزارشده و در پایان خانم‌ها شیرین زیاد   و  مریم زارع   و مهتاب   جابری  به ترتیب نفرات اول تا سوم شدند.

وی گفت: دیدار با امام جمعه، غبار روبی مزار شهدا، برگزاری مسابقات والیبال، دارت، تیراندازی، کوهنوری، دارت، ژیمناستیک، فوتسال، هندبال در بخش های مختلف شهرستان از دیگر برنامه های هفته تربیت بدنی در ملایر بود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار