نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

5. آبان 1395 - 14:13   |   کد مطلب: 20488
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات ملایر خبر داد
برپایی 2 موکب برای زائرین اربعین حسینی
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در ملایر از برپایی دو موکب برای زائرین اربعین حسینی در ملایر خبر داد.

به گزارش ملایری ها؛ سید مرتضی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به اینکه همزمان با فرا رسیدن اربعین حسینی در راستای خدمت‌رسانی به زائرین کربلا در نقاط مختلف کشور موکب‌هایی برپا می‌شود اظهار داشت: این موکب‌ها با هدف ارائه خدمات به زائران اباعبدالله الحسین(ع) برپا خواهد شد.

وی از برپایی دو موکب در شهرستان ملایر خبر داد و گفت: این موکب‌ها در داخل و خارج از شهر با همکاری هیات سیدالشهدا(ع) و همچنین هیأت حضرت ابوالفضل(ع) ملایر برپا خواهد شد.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در ملایر، اسکان زائران، پخش نذورات و غذا  و ارائه خدمات در موکب‌ها را از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این موکب‌ها برشمرد و تصریح کرد: زائرانی که از مسیر شهرستان ملایر عبور می‌کنند از استان‌های مرکزی، قم و ... هستند.

وی با اشاره به اینکه در روزهای آینده جلسه هماهنگی برپایی موکب‌ها در ملایر برگزار می‌شود گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم در این جلسه در راستای همکاری ادارات و نهادها برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به زائرین انجام می‌شود.

حسینی گفت: امسال موکب‌ها با کمک‌های مردمی از طریق نذورات مردم و کمک‌های اوقاف در راستای نیت واقف برپا می‌شود.

وی تأمین قند، چای و پتو برای زائران در مسیر ایران به عراق را از مهمترین نیازها برای زائرین دانست و گفت: در این زمینه قرار است آموزش و پرورش نیز همکاری لازم را برای جمع‌آوری کمک‌ها داشته باشد.

 انتهای پیام/

دیدگاه شما