نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

7. آبان 1395 - 19:56   |   کد مطلب: 20523
جانباز مدافع حرم اظهار داشت: برخی از دستگاههای استانی، شهری، مدیران و حتی پزشکان نه تنها گامی در راستای حل مشکلات درمانی بنده برنداشته اند بلکه با اقدامات توهین آمیز و متکبرانه، بر رنج روحی ما افزودند.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از زیتون، شبانگاه به اتفاق مسئول بسیج اساتید استان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز به دیدار جانبازی رفتیم که حاضران را مبهوت مقاومت خود کرده بود.

مسئولین از مشکلات درمانی وی پرس و جو می کردند اما حاج صمد در کنار توضیحات، مدام بیان می کرد: با عنایت الهی به صحت و سلامت بدنی بازخواهم گشت و به مبارزه ی خود در محور مقاومت اسلامی خواهم پرداخت.

به تعبیر یکی از مطلعین، حاج صمد فاتح نژاد در میدان کارزار زهر چشمی از تکفیریان درآورد و امروز به کابوس این حرامیان تبدیل شده است.

پس از این دیدار و پیگیری های درمانی وی توسط مسئولین، چند دقیقه ای پای ابراز ارادت وی به اهل بیت(ع) و انقلاب اسلامی نشستیم؛ چند باری خواستم از مشکلات و بی مهری های معمول لب به شکوایه بگشاید اما هربار از وظایف دینی و شرعی خود سخن به میان آورد.

من با خداوند و اهل بیت(ع) معامله کرده ام

حاج صمد فاتح نژاد در این گفتگوی کوتاه اما پرمعنا اظهار داشت: به یاد ندارم که در طول زندگی شخصی و کاری خود از رابطه و پارتی استفاده کنم؛ با وجود اینکه در بسیج و سپاه مدتها به صورت اختیاری و موثر فعالیت کردم و بردارانم از نامداران سپاه هستند، مراحل پایانی جذب و استخدام در سپاه با مشکل مواجه شد و به ما ابلاغ کردند که باید به خدمت سربازی راهی شوی.

با وجود محیا بودن شرایط آسان در خدمت سربازی و پیگیری برادرانم، تصمیم گرفتم تا هرکجا قسمتم باشد راهی شوم؛ از قضا به یگان ویژه نیروی انتظامی منتقل شدم و چندین ماه زیر نظر آموزش های طاقت فرسا به خدمت مقدس سربازی پرداختم و هیچ شکایتی هم نداشتم. در دوران خدمت پاسداری هم هیچگاه با آرزوی ترفیع درجه کار نکردم؛ طوری که پیگیر درجه های اولیه هم نشدم. برایم شکست دشمن و پیروزی سپاه اسلام مهم بود و بس.

پاسخِ جانباز مدافع حرم به مشاور رئیس جمهور چه بود؟

این جانباز مدافع حرم درباره ی حضور متعدد مسئولین دولتی و شهری در منزل می گوید: من با خداوند و اهل بیت(ع) معامله کرده ام و نیازی به پیگیری های با منت و زهر دار برخی از مسئولین دولتی ندارم؛ یکبار مشاور رئیس جمهور به منزل ما آمد و وعده ی پیگیری درمانم را داد؛ در پاسخ گفتم: برای من فرقی نمی کند، وظیفه ی من جانفشانی برای ولایت و انقلاب است، اگر این وعده ها هم محقق نشود، برای من توفیری ندارد، آبروی دولت شما خواهد رفت.

پیگیری های دلسوزانه سردار مطلق و دکتر اسدی

وی همچنین درباره پیگیری های دلسوزانه برخی مسئولین استانی نیز گفت: سردار مطلق فرمانده تیپ امام زمان(عج) و دکتر اسدی رئیس بیمارستان محلاتی جزو خادمین مخلص انقلاب اسلامی محسوب می شوند. ایشان برای حل مشکلات درمانی و مسکن بنده، از آبروی خود نیز هزینه کرده اند. همچنین آقای قره باغی رئیس بنیاد شهید تبریز نیز در این راه زحمات فراوانی کشیده اند؛ البته برخی از دستگاههای استانی، شهری، مدیران و حتی پزشکان نه تنها گامی در راستای حل مشکلات درمانی بنده برنداشته اند بلکه با اقدامات توهین آمیز و متکبرانه، بر رنج روحی ما افزودند.

حاج صمد فاتح نژاد و همسر یک پاسدار

حاج صمد فاتح نژاد در پایان از دلسوزی های همسر خود گفت: هنگام ازدواج با همسرم با مشکلات مالی متعددی روبرو بودم و همه ی این موارد را برایش متذکر شدم؛ اما همسرم در پاسخ گفت: "من زن یک پاسدار می شوم و بخوبی بر شرایط همسری یک پاسدار واقفم"؛ همسرم به دلیل پرستاری های دلسوزانه از من، دچار دیسک کمر شده و این موضوع بر دردهایم می افزاید. اجر و مزد زحمات وی با خانم زینب(س) خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی وعده‌ی پیگیری داد

گفتنی است رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در این دیدار وعده ی پیگیری درمان و تسکین دردهای این جانباز مدافع حرم را به خانواده ی فاتح نژاد داد و حضور جمعی متخصصین برای شور را یکی از ضروریات درمان حاج صمد فاتح نژاد عنوان کرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار