نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

12. آبان 1395 - 8:50   |   کد مطلب: 20593
سرپرست مرکز آموزش جامع علمی کاربردی ملایر با بیان اینکه مرکز آموزش علمی کاربردی در ملایر در سال 1382 تأسیس شد، گفت: درحال حاضر دارای 1200 دانشجو در 19 رشته کاردانی و کارشناسی است.

به گزارش ملایری ها معصومه یوسفی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: طرح تکمیل ظرفیت این مرکز از 5 آبان‌ماه کلید خورده و تا 19 آبان‌ماه ادامه دارد بنابراین دانشجویان متقاضی می‌توانند با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به مرکز جامع علمی کاربردی ملایر مراجعه کنند.

وی اظهار کرد: مقطع کاردانی فنی شامل رشته‌های برق صنعتی، مکانیک، جوشکاری، اینترنت و شبکه‌های گسترده، برنامه‌سازی کامپیوتر و معماری شهری است و کاردانی حرفه‌ای شامل رشته‌های حقوق شورای حل اختلاف، خدمات قضایی، حسابداری مالی و حسابداری مالیاتی است.

یوسفی یادآور شد: مقطع کارشناسی نیز شامل رشته‌های مهندسی برق شبکه‌های انتقالی و توزیع، معماری، حقوق و حسابداری است.

وی با بیان اینکه از ابتدای تأسیس این مرکز تا کنون 4300 دانشجو فارغ‌التحصیل و تحویل بازارکار شده‌اند، ادامه داد: علمی کاربردی ملایر دارای کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های مجهزی در رشته‌های برق، کامپیوتر و مکانیک است و در حال حاضر 200 استاد مدعو با بالاترین میزان پرداخت حق‌التدریس نسبت به سایر مراکز دانشگاهی، در علمی کاربردی ملایر به تدریس مشغولند.

دیدگاه شما