نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

12. آبان 1395 - 8:52   |   کد مطلب: 20594
در 7 ماه گذشته سال‌جاری انجام شد؛
انجام بیش از 17 هزار مورد بازرسی توسط اداره صنعت
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملایر از انجام 17 هزار و 421 مورد بازرسی در هفت ماه گذشته سال جاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ملایری ها داریوش صفاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اقدامات این اداره در راستای خدمت به مردم اظهار کرد: بازرسی از واحدهای صنفی، خدماتی و صنعتی یکی از برنامه‌های ما بوده که تعدادی از این بازرسی‌ها توسط کارشناسان اداره و بقیه نیز با همکاری سایر دستگاه‌ها به صورت مشترک انجام می‌شود.

وی از انجام 17 هزار و 421 مورد بازرسی در هفت ماهه سال جاری در ملایر خبر داد گفت: از این تعداد 3 هزار و 48 مورد از واحدهای صنفی، 6 هزار و 609 مورد از واحدهای خدماتی، 7 هزار و 244 مورد از خرده‎فروشی‌ها 167 مورد از واحدهای صنعتی و 350 مورد از عمده فروشی‌ها بوده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملایر تعداد واحدهای متخلف را نیز یک‎هزار و 358 مورد دانست و افزود: بیشترین تخلفات مربوط به واحدهای صنفی، خدماتی و خرده‌فروش بوده است.

وی تعداد تخلفات را نیز یک‎هزار و 574 مورد برشمرد و گفت: این تخلفات شامل گران‌فرشی، عدم پروانه کسب، عدم صدور فاکتور، عرضه کالای خارج از شبکه، کم فروشی و تقلب، عدم درج قیمت، اختفا و امتناع از عرضه کالا و... بوده که بیشترین نوع تخلف مربوط به گرانفروشی بوده است.

صفاری، ارزش ریالی تخلفات صورت گرفته از واحدهای متخلف را نیز بیش از 442 میلیون تومان برشمرد و گفت: بازرسی‌ها از واحدهای متخلف تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

این مسؤول با اشاره به سهمیه‌های ایام محرم و صفر نیز گفت: در این زمینه 60 تن برنج اروگوئه سهمیه شهرستان بوده که بین هیات‌های مذهبی برای انجام نذورات افرادی که در منازل خود نیاز داشتند، توزیع شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما