نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

2. آذر 1395 - 8:19   |   کد مطلب: 20865
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر گفت: موکب فاطمه زهرا (س) ملایر تا شهادت امام رضا (ع) برپا بوده تا بتوان به زائران عراقی که به سمت حرم امام رضا (ع) حرکت کرده خدمات‌دهی کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین قبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها؛ با تقدیر و تشکر از مردم ملایر و ملت ایران که در اربعین با تمام قوت و توان پای برای خدمت به زائرین اربعین پای‌کار آمدند اظهار داشت: مردم ملایر در ایام برپایی موکب حضرت فاطمه زهرا (س) تمام‌قد وارد عرصه شده و نذورات خودشان را اهدا کردند.

وی افزود: در همایش بزرگ اربعین مردم ملایر به هر شکلی که توانسته وارد عرصه خدمات‌رسانی به زائران امام حسین شدند.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر گفت: مردم ملایر با کمک‌های نقدی و غیر نقدی و تولیدات خود ازجمله کشمش، خیار شور و پنیر در این موکب خدمات‌رسانی کردند و عده‌ای هم شبانه‌روز در موکب مشغول خدمت به زائران بودند.

وی گفت: مردم در جمهوری اسلامی همواره از دولتمردان در همه زمینه‌ها یک‌قدم جلوتر بوده و در این همایش بزرگ نیز نشان داده که همواره پای‌کار بوده و ثابت کردند که درراه عشق امام حسین از هیچ عملی کوتاهی نخواهند کرد.

حجت‌الاسلام قبادی گفت: مردم ایران چه دررفتن به زیارت و حضور در اجتماع بزرگ دنیای شیعه و چه در کمک‌رسانی و خدمات‌رسانی به زائران مردم بازهم نشان دادند که همواره از دولتمردان چند قدم جلو هستند.

وی گفت: موکب حضرت فاطمه زهرا (س) ملایر به مساحت 30 هزار مترمربع از 18 آبان ماه دایر شده و خدمات خود را در این ایام ارائه داده است.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود بیش از سه میلیارد ریال هزینه در این موکب صورت گرفته که از مجموع این مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال از کمک‌های مردمی و یک میلیارد و 500 میلیون ریال از محل عواید موقوفات کمک شده است.

وی با اشاره به برپایی موکب حضرت فاطمه زهرا ملایر تا بازگشت کامل زائرین اربعین بیان کرد: برنامه‌ها و خدمات خوبی در این موکب ارائه‌شده و قصد داشته تا این موکب شهادت امام رضا (ع) برپاشده و تا بتوان به زائران عراقی که به سمت حرم امام رضا (ع) حرکت کرده خدمات دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما