نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

5. آذر 1395 - 15:53   |   کد مطلب: 20903
امام جمعه موقت ملایر گفت: تمدید تحریم های 10 ساله دشمنی دیگری از آمریکا به نظام جمهوری اسلامی بوده که نشان دهنده دسیسه و نیرنگ آمریکا برای ضربه زدن به ایران اسلامی است.

به گزارش ملایری‌ها؛  حجت الاسلام و المسلمین  احد آزادی خواه در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر در مسجد جامع  با تبریک فرا رسیدن روز بسیج مستضعفین اظهار داشت: بسیج و تفکر بسیجی باعث جهانی شدن انقلاب ما شده است.

وی شجره طیبه بسیج را معیار و شاخصی برای معرفی انقلاب ایران به جهان دانست و بیان کرد: ترویج تفکر بسیجی جهان را از ظلم  نیرنگ و خدعه صهیونیسم ها محافظت کرده و آنان را نجات می دهد.

امام جمعه موقت ملایر با اشاره به مهمترین ویژگی های بسیج بیان کرد: ولایتمداری، ایثار و از خودگذشتگی مهمترین ویژگی های بسیج بوده که موجب رشد هر چه بیشتر انقلاب و محافظت آن در برابر دشمنان شده است.

وی روحیه مردم و تفکر بسیجی را نجات بخش کشور در دوران مختلف عنوان کرد و گفت: ایران اسلامی با روحیه بسیجی مردم در برابر تمامی خطرات مصون مانده و در عرصه های مختلف همچون دفاع مقدس روحیه بسیجی سبب حفظ ایران اسلامی شده است.

حجت الاسلام آزادی خواه با اشاره به سخنان رهبری در دیدار با بسیجیان بیان کرد: همانگونه که رهبری هشدار داده شبکه نفوذ به دنبال ضعیف جلوه دادن بسیج بوده و باید در مقابل آن ایستاد چرا که هر گونه افرا و تهمت به بسیج ناروا است.

وی با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس بیان کرد: نمایندگان مجلس باید برای خدمت به مردم با همکاری دولت از هیچ اقدامی کوتاهی نکرده و در مقابل هرگونه تخلف ایستادگی کرده و با تذکر و رای خود بر امور کشور نظارت داشته باشد.

وی اقتدار و تعیین کننده بودن مسیر کشور را از ویژگی های مهم مجلس برشمرد و عنوان کرد: نمایندگان مجلس باید با همکاری با دولت به کارهای کشور رسیدگی کنند.

امام جمعه وقت ملایر با اشار به رحلت آیت الله العظمی موسوی اردبیلی بیان کرد: این روحانی مبارز از یاران همیشگی رهبر کبیر انقلاب ومقام معظم رهبری بوده که  همواره خود را یک بسیجی انقلابی می دانست.

وی با تاکید به ترویج روحیه بسیجی در کشور بیان کرد: ترویج روحیه بسیجی سبب حفظ و حراست از انقلاب شده و همه اقشار جامعه باید این روحیه را حفظ کنند.

حجت الاسلام آزادی خواه با اشاره به تمدید تحریم های ده ساله توسط آمریکا علیه ایران بیان کرد: تمدید این تحریم ها دشمنی دیگری از آمریکا به نظام جمهوری اسلامی بوده که نشان دهنده دسیسه و نیرنگ آمریکا برای ضربه زدن به ایران اسلامی است.

وی تاکید کرد: ما هیچگاه مخالف روابط سیاسی با دیگر کشورها نبوده اما با دروغ و نیرنگ مخالف هستیم و این اقدام آمریکا نیرنگی جدید است.

وی با اشاره به اختلاس هشت هزار میلیاردی از صندوق ذخیره فرهنگیان بیان کرد: هرگونه اختلاس خیانت به خون شهدا بوده و نمایندگان بید با تخلف ها برخورد کنند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار