نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

12. آذر 1395 - 8:57   |   کد مطلب: 20974
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: عوامل این نیرو در یک عملیات غافلگیرانه موفق به کشف 91 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در ورودی شهر ملایر شدند.

به گزارش ملایری‌ها سرهنگ هادی قزوینه ای در گفت و گو با ایرنا افزود: پس از دریافت گزارشهای مردمی مبنی بر انتقال یک محموله تریاک به شهرستان ملایر رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی اضافه کرد: با انجام کارهای اطلاعاتی مسیر ورود خودرو شناسایی شده و در یک عملیات این قاچاقچی در ورودی شهر ملایر دستگیر شد.
به گزارش ایرنا وی بیان کرد: عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از خودروی این قاچاقچی موفق به کشف 91 کیلوگرم تریاک شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان اظهار کرد: این قاچاقچی محموله مواد مخدر را از استانهای جنوبی بارگیری کرده و قصد توزیع آن در شهرستان ملایر را داشت.
سرهنگ قزوینه ای بیان کرد: طبق بررسی های پلیس فرد قاچاقچی دارای 45 سال سن و فاقد سابقه حمل و جابجایی مواد مخدر بوده است.
وی تاکید کرد: برخی بر این باورند که در نخستین مرحله جابجایی مواد مخدر از چشمان تیزبین پلیس، مخفی و در امان خواهند بود در حالیکه پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان با آمادگی کامل تمامی تحرکات قاچاقچیان را رصد می کند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان اضافه کرد: با توجه به دسیسه های دشمن برای قرار دادن جوانان در گرداب اعتیاد، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در برخورد با قاچاقچیان، فارغ از وظیفه سازمانی جهادگونه عمل می کنند.
سرهنگ قزوینه ای بیان کرد: افرادی که درصدد کسب درآمد از راه نامشروع به ویژه قاچاق مواد مخدر هستند بدانند که پلیس هوشیار و آگاه بوده و با جدیت با آنها برخورد می کند.
وی توصیه کرد: همانگونه که اولین تجربه مصرف مواد مخدر بزرگترین خطر برای گرایش مجدد افراد به اعتیاد به شمار می رود، اولین تجربه قاچاق مواد مخدر نیز خطرات بزرگی را به همراه دارد.
وی بیان کرد: اقدام قاچاقچیان برای حمل مواد مخدر و دستگیری آنها از سوی پلیس، ضربات جبران ناپذیری را به کانون گرم خانواده و متلاشی شدن بنیان خانواده ها وارد می کند.

دیدگاه شما