نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. آذر 1395 - 17:13   |   کد مطلب: 21048
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد مسیر راه‌آهن همدان به ملایر را از برنامه‌های اصلی مجمع نمایندگان استان بوده و اجرای این طرح مطالعه و تصویب‌شده و مسیرها نیز مشخص‌شده است.

به گزارش ملایری‌ها؛ محمدکاظمی در جمع خبرنگاران ملایر با اشاره به وضعیت راه‌آهن غرب کشور بیان کرد:  راه‌آهن غرب کشور از اراک آغازشده و از ملایر به کرمانشاه و در برنامه‌ها درنهایت به بندر لازقیه کشیده می‌شود.

وی افزود: این طرح  در دوره ششم مجلس شورای اسلامی تصویب‌شده که  و اجرای آن از مهم‌ترین برنامه‌ها بوده که   تاکنون اجرای این طرح تا نزدیکی کرمانشاه پیش رفته است..

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گذشت دو سال از بهره‌برداری ایستگاه راه‌آهن ملایر بیان کرد:  با بهره‌برداری از ایستگاه ملایر مردم غرب کشور در هفته سه سرویس از قطار ملایر به مشهد استفاده کنند.

وی گفت: اقدامات فراوان دولت برای اجرای پروژه راه‌آهن غرب کشور بیان کرد: به‌زودی راه‌آهن ملایر به کرمانشاه افتتاح می‌شود.

کاظمی توجه به سیستم حمل‌ونقل ریلی را از مهم‌ترین نیازها در کشور دانست و بیان کرد: ا گر به توسعه کشور و پیشرفت در امور صنعتی فکر کرده باید به توسعه سیستم حمل‌ونقل توجه شود.

وی ایجاد مسیر راه‌آهن همدان به ملایر را از برنامه‌های اصلی مجمع نمایندگان استان عنوان کرد و گفت: اجرای این طرح مطالعه و تصویب‌شده و مسیرها نیز مشخص‌شده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت:  امید است با پیگیری در بحث راه‌آهن تهران به همدان اجرای راه‌آهن ملایر به همدان هم در مسیر اجرا قرار گیرد.

کاظمی گفت: اجرای این مسیر خواست همه نمایندگان بخصوص نمایندگان جنوب استان است چراکه حلقه واسط استان  به غرب و مرکز کشور است.

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

باید راه آهن ملایر-بروجرد-درود هم ساخته شود تا هم راه آهن همدان و غرب کارایی بیشتری داشته باشند و هم بروجرد به شبکه ریلی متصل شود وگرنه راه غرب به جنوب مناسب نخواهد شد و خط آهن های ملایر همدان و کرمانشاه و سنندج به اندازه کافی سودمند و مناسب نخواهند شد

دیدگاه شما