نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

20. آذر 1395 - 14:06   |   کد مطلب: 21063
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: همزمان با برگزاری بیست و سومین جشنواره تئاتر بین المللی کودک و نوجوان برنامه‌های جنبی این جشنواره در ملایر برگزار می‌شود.

غلامرضا جمالی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به برنامه‌های بیست وسومین جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان در ملایر اظهار داشت: بیست و سومین جشنواره تئاتر بین الملی کودک و نوجوان از 22 تا 27 آذر ماه همدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری برنامه های جنبی جشنواره تئاتر کودک در ملایر بیان کرد: در کنار این جشنواره به مدت چهار روز نمایش ویژه کودکان توسط گروه هنری "الف مثل احساس" به کارگردانی مهدی فقیهی در مرکز آموزش هنر برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: هدف اصلی از اجرای این نمایش ایجاد شور و نشاط در بین کودکان و نوجوانان با اجرای نمایش مخصوص گروه سنی خودشان است.

وی اجرای نمایش برای کودکان و دانش آموزان حاشیه شهر را یکی دیگر ازاهداف برگزاری این نمایش عنوان کرد و گفت: به دنبال هماهنگی برای حضور دانش‌آموزان این مناطق برای تماشای این نمایش هستیم.

جمالی زاده با اشاره به برگزاری جنگ شادی به مناسبت هفته وحدت و همزمان با برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان بیان کرد: این جنگ شادی در روز پنج شنبه و در سالن مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اسلامی ملایر برگزار می شود.

وی با اشاره به حضور یک نمایش خیابانی از ملایر در بیست و سومین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان بیان کرد: نمایش "سورپرایز" به کارگردانی مهدی حبیبی در بخش خیابانی این جشنواره حضور دارد.

رئیس اداره فرهنگ  ارشاد اسلامی همدان افزود: این نمایش در روزهای 22 و 24 آذر ماه در محوطه مجتمع آوینی همدان به اجرا درآمده و مورد داوری قرار می گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما