نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

24. آذر 1395 - 0:39   |   کد مطلب: 21098
در نشست نمایندگان ملایر با وزیر راه؛
اعتبار تکمیل محور ملایر- بروجرد تأمین شد
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از تأمین اعتبار تکمیل محور ملایر- بروجرد در نشست با وزیر راه خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها محمد کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه طی نشستی با حضور وزیر راه و شهرسازی مشکلات حوزه ملایر مطرح و بررسی شد، اظهار کرد: نمایندگان ملایر در دیدار اخیر خود با وزیر راه و شهرسازی به منظور بررسی مشکلات شهرستان در حوزه اختیارات این وزارتخانه جلسه‌ای تشکیل داشتند که در نهایت با رایزنی‌های انجام گرفته، دستورات مقتضی پیرامون نیازهای کنونی ملایر از سوی وزیر به مجموعه تحت مدیریت وی صادر شد.

کاظمی یادآور شد: پس از مطرح کردن مسائل و مشکلات حوزه راه و شهرسازی شهرستان، مساعدت‌ها و دستورات وزیر راه و شهرسازی مربوط به پروژه‌ها و نیازهای موجود صادر شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس افزود: تأمین اعتبار لازم برای تکمیل محور ملایر به بروجرد و جوکار به تویسرکان در حیطه حسین‌آباد، آسفالت محورهای مواصلاتی ۱۱ روستا، تأمین قیر مورد نیاز آسفالت مناطق حاشیه شهر و تأمین روشنایی محورهای حادثه‌خیز شهرستان از جمله دستاورهای این نشست بود.

وی  در پایان حُسن پیگیری آخوندی پیرامون حادثه اخیر محور خط آهن تبریز به مشهد و توجه وزیر راه و شهرسازی به توسعه مناطق مختلف کشور را از جمله نکات مثبت و نقاط قوت وزارت راه و شهرسازی دانست.

دیدگاه شما