پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

26. آذر 1395 - 0:03   |   کد مطلب: 21109
نایب رییس کمیسیون حقوقی مجلس گفت: بداخلاقی ها و دست اندازی ها به بیت المال بی حرمتی به خونهای پاک شهدا بوده که برای حفظ آزادگی و شرف بر زمین ریخته شده است.

به گزارش ملایری‌ها؛ محمد کاظمی در نخستین یادواره شهدای امدادگر استان همدان در دانشگاه علوم قرآنی ملایر اظهار داشت: شهدای ما اهل علم و عمل بوده  و در همه عرصه ها چه در سنگر علم و امداد حاضر بودند و با نثار جان خویش به یاری و دفاع از ملت شتافتند.
نایب رییس کمیسیون حقوقی مجلس  با یادآوری فضای تعاون و همیاری و همدلی در سالهای نخستین پس از انقلاب، توجه به اشرافی گری و دنیا طلبی را آفتی جدی توصیف کرد که مسئولین را از خدمت محروم کرده و به جدایی مردم از ایشان خواهد انجامید.
کاظمی هدایت حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب را نعمتی بی بدیل توصیف کرد که در سخت ترین شرایط و دشوارترین مقاطع، کشتی انقلاب و نظام را به ساحل سلامت رسانده است.
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی پایبندی به آرمانهای انقلاب و التزام به راه و روش شهدا را امری ضروری عنوان کرد و حرکت در راه خدمت و تلاش را نیاز امروز کشور دانست.

کاظمی  گفت: بداخلاقی ها و دست اندازی ها به بیت المال بی حرمتی به خونهای پاک شهدا بوده  که برای حفظ آزادگی و شرف بر زمین ریخته شده است.

وی با انتقاد از عدم حضور مدیر عامل سازمان جمعیت هلال احمر استان همدان در این مراسم بر لزوم شرکت مسئولین مربوط تاکید کرد.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار