نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

29. آذر 1395 - 14:05   |   کد مطلب: 21138
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خبر داد؛
برگزاری مراسم 9 دی در شش نقطه شهرستان ملایر
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر گفت: مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی ماه در شش نقطه در شهرها و بخش‌های مختلف شهرستان با حضور مردم برگزار می شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت الاسلام و المسلمین مهدی بیات در ستاد بزرگداشت 9 دی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر با 9 دی را به واسطه حضور مردم حماسه ای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: بها دادن به نهم دی ماه بها دادن به انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: حضور مردم در حماسه نهم دی ماه طوفان فتنه را خاموش کرد و فتنه ای را که دشنان خارجی به همراه منافقین داخلی ایجاد کرده بودند از بین برد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر گفت: همزمان با حماسه نهم دی ماه مراسم های مختلفی در شهرستان ملایر برگزار می شود.

وی گفت: در این روز شش مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی ماه در شهر ها و بخش های مختلف شهرسان با حضور مردم برگزار می شود.

حجت الاسلام بیات گفت: مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی ماه در شهر ملایر در روز نهم دی ماه و از ساعت 10 تا 12 در مسجد جامع ملایر برگزار می شود.

وی گفت: این مراسم همچنین در شهرهای جوکار، ازندریان، سامن، زنگنه  و دهستان اسلام آباد طبق برنامه ریزی های انجام شده برگزار می شود.

رئیس شورای همماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر گفت: طبق برنامه ریزی ها انجام شده در شب نهم دی ماه نیز در اکثر مساجد شهرستان ائمه جماعت بحث بصیرت افزایی را برای مردم مطرح می کنند.

وی افزو: توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز عصر شعر حماسه نهم دی با حضورانجمن های ادبی و شعرای شهرستان در روز هشت دی برگزار می شود.

حجت الاسلام  و المسلمین محمدرضا امیدی نیز در این نشست بیان کرد: 9 دی حقیقتا زنده کننده  انقلاب بوده و ارزش آن کمتر از دهه فجر و 22 بهمن ماه نیست.

امام جمعه جوکار گفت: 9 دی ماه در تاریخ ماندگار بوده و مردم با حضور صحنه با رهبر مجددا تجدید پیمان کرده و بار دیگر پایبندی خود را به انقلاب به اثبات رساندند.

وی گفت: منافقین داخلی و خارجی در فتنه 88 اصل نظام را هدف قرار داده و علیه آن شعار دادند و بصیرت مردم آنها را از صحنه به در کرد.

حجت الاسلام امید ی مهمترین موفقیت ایران اسسلامی را در نهم دی ماه بصیرت مردم و رهنمودهای رهبر انقلاب دانست و بیان کرد: حلال تمامی مسائل امروز کشور تکیه به ولایت فقیه است.

احمد اکبری هم در این نشست بصیرت را نیار همه مسئولین و نخبگان کشور دانست وعنوان کرد: مسئله ای که امروز کشور را از توطئه دشمنان حفظ کرده همین بصیرت است.

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه ملایر افزود: امروز نیاز بوده که همه با توجه به اقدام و عمل در عرصه اقتصاد مقاومتی ، رشد علمی آحاد جامعه را مد نظر قرار دهند.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار