نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

29. آذر 1395 - 19:28   |   کد مطلب: 21140
گوش‌ شکسته‌های همدان در مسابقات عمومي كشتي کشور سرشاخ می‌شوند
میثم مصطفی‌جوکار امید اول مادستان
مسابقات عمومي کشتی آزاد و فرنگي کشور در حال برگزاری است و تیم 16 نفره استان همدان آماده سرشاخ شدن با رقباست كه در اين ميان میثم مصطفی‌جوکار امید اول مادستان برای کسب مدال است.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از فارس؛برای دومین سال پیاپی، فدراسیون کشتی شرایطی را رقم زده تا خاک خورده‌های دایره طلایی در آوردگاهی به نام مسابقات عمومی (Open) کشتی آزاد و فرهنگی کشور با هم سرشاخ شوند.

هرچند سال گذشته مسابقات در سالن 12 هزار نفری آزادی و با 15 تشک کشتی برگزار شد و یک رکورد در دنیا به ثبت رسانید، اما در سال جاری مسابقات در خانه کشتی تهران و تنها با چهار تخته تشک اجرا خواهد شد.

اما استان همدان با دو تیم کامل در فرنگی و آزادراهی این مسابقات شده و 16 گوش‌شکسته مادستان برای کسب عناوین برتر به مصاف رقبای خود از سراسر استان‌های کشور خواهند رفت.

از امروز کشتی‌گیران اوزان 57، 65، 74 و 97 کیلوگرم آزادکار خود را شروع خواهند کرد که جمال خدابنده‌لو و محمد عظیمی در وزن 74 کیلوگرم تنها نمایندگان همدان در روز نخست مسابقات هستند.

مسابقات، فردا برای همدانی‌ها شلوغ خواهد بود و 6 ورزشکار مادستان باید به مصاف رقبا بروند که در اوزان 61، 70، 86 و 125 کیلوگرم آزاد پیگیری می‌شود.

از 6 نماینده همدان در این روز، در وزن 70 کیلوگرم آرش ربیعی و عباس یزدانی به مصاف رقبا می‌روند و در پرامیدترین وزن مسابقات و در وزن 86 کیلوگرم، میثم مصطفی‌جوکار، امید کولیوند و علیرضا کریمی به دنبال آتش‌بازی هستند که نگاه اول استان، به طور حتم به مصطفی‌جوکار خواهد بود.

هرچند در این روز نیز بخت دوم همدانی‌ها برای کسب مدال در وزن 125 کیلوگرم کار خود را آغاز خواهد کرد تا مهران میرزایی با رقبای خود سرشاخ شود.

اما مسابقات از روز اول دی‌ماه در بخش فرنگی به کار خود ادامه خواهد داد تا کشتی‌گیران حاضر باید در اوزان 59، 71، 80 و 98 فرنگی به مصاف هم بروند و مهران محسنی در 59 کیلوگرم، مجید ایمانی در 71 کیلوگرم، حمید شکوهی در 80 کیلوگرم و مسلم گیوی در 98 کیلوگرم نمایندگان همدان در روز نخست مسابقات فرنگی حضور خواهند داشت.

مسابقات فرنگی نیز در روز دوم نیز ادامه می‌یابد و در 75 کیلوگرم مهدی خدابخشی، در 85 سجاد احمدی و امیرحسین ترکمان و در 130 کیلوگرم سروش رنجبر نمایندگان همدان در مسابقات اوپن خواهند بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار