نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

7. دى 1395 - 23:53   |   کد مطلب: 21208
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه ملایر گفت: اعتبارات این شهرستان از منابع مختلف در سال جاری 48 میلیارد و 100 میلیون تومان است که تاکنون 43 درصد آن تخصیص پیدا کرده است.

به گزارش ملایری هابه نقل از ایرنا محمد حامدی نژاد روز سه شنبه در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان ملایر افزود: مابقی اعتبارات باید توسط مدیران دستگاه های اجرایی پیگیری و جذب شود تا میزان سهم شهرستان از تخصیص اعتبارات محقق شود.
وی تاکید کرد: دستگاه های اجرایی که درصد تخصیص آنها کمتر از میانگین استانی است و یا هنوز برای جذب این اعتبارات اقدامی نکرده اند، موظف به پیگیری و اقدام جدی برای جذب اعتبار دستگاه مربوطه خود هستند.
وی بر لزوم همکاری و تعامل مدیران با اداره های کل خود در مرکز استان در راستای جذب بهتر اعتبارات شد و بیان کرد: تمامی طرح ها و اقدامات باید در قالب اقتصاد مقاومتی پیگیری شود و هیچ کوتاهی در جذب بودجه امسال پذیرفته نیست.
حامدی نژاد ادامه داد: دستگاه های اجرایی باید تمامی طرح های عمرانی خود را در سامانه ملی کنترل و نظارت بر طرح های عمرانی وزارت کشور ثبت کنند.
وی همچنین از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان درخواست کرد: با نزدیک شدن به ایام دهه فجر طرح های قابل بهره برداری دستگاه مربوطه خود را به فرمانداری اعلام شود.
معاون فرماندار ویژه ملایر بیان کرد: در حال حاضر 22 طرح عمرانی در این شهرستان آماده واگذاری به بخش خصوصی است که لیست این طرح ها به همه نهادهای اجرایی شهرستان ارسال شده است.
حامدی نژاد تاکید کرد: مدیران وظیفه دارند اطلاعات مربوط به این طرح ها را در اختیار افراد قرار دهند و برای بهره برداری از این طرح ها به عنوان سرمایه ملی، باید با بخش خصوصی و سرمایه گذار همکاری و تعامل داشته باشند.
دبیر کمیته برنامه ریزی ملایر نیز گفت: این میزان اعتبار تخصیص یافته از محل اعتبارات ملی و استانی، 2 درصد نفت و گاز و اعتبارات متوازن است که بخشی به صورت نقد و بخشی هم به صورت اسناد و خزانه است.
ایرج کریمی بیان کرد: مبلغ اعتبارات متوازن امسال 150 میلیارد ریال است که بیشتر دستگاه های اجرایی از این اعتبار سهم دارند، اما هنوز تخصیصی به استان همدان ابلاغ نشده است.
وی میزان تخصیص اعتبارات استان و شهرستان را 43 درصد عنوان کرد و افزود: این میزان تخصیص از محل منابع ملی و استانی و 2 درصد نفت و گاز تامین شده و طبق قول مسئولان تا پایان سال میزان تخصیص به صد درصد خواهد رسید.
کریمی ادامه داد: علاوه بر طرح های عمرانی این شهرستان، برای استادیوم پنج هزار نفری ملایر نیز چهار میلیارد و 773 میلیون تومان برای این طرح اعلام و تخصیص صد درصد آن نیز ابلاغ شده است.

دیدگاه شما