نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

9. دى 1395 - 8:42   |   کد مطلب: 21229
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر:
حماسه نهم دی ماه ؛ مظهر بصیرت ، ولایتمداری و نفوذ ناپذیری مردم ایران
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر با صدور بیانیه ای حماسه شکوهمند یوم الله نهم دی ؛ « مظهر بصیرت ، ولایتمداری و نفوذ ناپذیری ملت ایران در برابر فتنۀآمریکایی ـ انگلیسی ـ صهیونیستی » اعلام کرد.

به گزارش ملایری ها؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر  با گرامی داشت  هفتمین سالگرد حماسۀ یوم الله 9 دی با صدور بیانیه ای اعلام کرد : حماسه شکوهمند یوم الله نهم دی ؛ « مظهر بصیرت ، ولایتمداری و نفوذ ناپذیری ملت ایران در برابر فتنۀآمریکایی ـ انگلیسی ـ صهیونیستی » ، روز "بصیرت و میثاق امت با ولایت" است و از قدرت نرم و اقتدار بالای نظام اسلامی در مدیریت بحران ها و مقابله با جریانات نفوذ و توطئه و فتنه استکبار جهانی به سرکردگی امریکا حکایت دارد.

متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خصوص حماسۀ نهم دی به شرح زیر است.

« بسم الله الرحمن الرحیم »

حماسه مردم در 9 دی حامل این پیام بود که امکان فروپاشی نظام و استحالۀ کشور از درون وجود ندارد.

بزرگداشت نهم دی متعلق به یک گروه و جریان خاص نیست ، همچنان که خلق حماسۀ نهم دی 88 هم متعلق به هیچ گروه و جریان و تشکل و حزب خاصی نبوده و نیست ، اما برخی از معاندان و باقی مانده های جریان فتنه می خواهند فتنه 88 را در حد یک اختلاف و یا درگیری شخصی و حزبی و جناحی تنزل داده که این خود فتنه ای بزرگ و خیانتی بس بزرگتر است .

نهم دی مقابله عاشوراییان با عاشوراستیزان بود ، یوم الله نهم دی ؛ تصویر واقعی قدرت نظام جمهوری اسلامی و تصویری از سد نفوذناپذیر ملت ایران مقابل دشمنان قسم خوردۀ انقلاب اسلامی بود. در یوم الله 9 دی؛ دست قدرت خدا در دفاع کامل از نظام و حریم ولایت بیرون آمده و انقلاب اسلامی را در مسیر خودش مستحکم تر از قبل قرار داد.

در هفتمین سالگرد حماسه ماندگار و تاریخی نهم دی ، عظمت آن حماسه عظیم و باشکوه بیش از پیش بر همگان آشکار شده و زوایای کمتر پیدای آن ، بیشتر مورد تحقیق و مدّاقه مورخان ، محققان ، پژوهشگران و بررسی و کنکاش مردم بصیرتمند ایران قرار گرفته و بایستی به بازخوانی علل و عوامل ، زمینه‌ها ، آثار و پیامدها و پیام‌های آن ، بیش از گذشته پرداخت تا روح آن حماسه برای همیشه در دل‌ها و اذهان زنده و جاودان بماند.

آن حماسه عظیم و حضور ملّی وحدت‌بخش و امیدآفرین به فرموده مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» به درستی ، تجلی قدرت الهی و روح حسین‌بن علی«علیه‌السلام» و دست خداوند بود که از قلوب با ایمان و اراده‌های راسخ ملت مسلمان ، شجاع و مبارز ایران ظهور یافت تا بساط فتنۀ فتنه‌گران ، آشوب‌طلبان و دشمنان عنود و حسود انقلاب را در هم پیچیده و قدرت نرم نظام و اراده ، عظمت و اقتدار ملی مردم و نظام را به منصه ظهور برساند.

تحولات ناشی از این حضور مردم مقابل فتنه‏گران مانند انقلاب اسلامی تنها به مرزهای جغرافیایی کشورمان منحصر نشد و اثری بزرگ همچون بیداری اسلامی را رقم زد و از آن جمله ، منجر به تغییرات اساسی در موازنه قدرت در منطقه و جهان بعد از 9 دی به نفع نظام و کشور ایران شد .

ملت شریف ایران در حماسه 9 دی با حضور پر شور خود تمامی نقشه های استکبار را در فضای غبار آلود فتنه سال 88 با حضور حداکثری خود در هم شکستند و این روز به یاد ماندنی را خلق کردند .

به درستی که پیام عاشورایی حماسه جاودان و ماندگار نهم دی؛ تمامی مرزهای جغرافیایی و سیاسی جهان را در نوردید و کشور و نظام را در مقابل تهدیدات پیش روی خود بیمه کرد ؛ حماسه عاشورایی 9 دی ؛ پژواک رسای فریاد «هیهات مناالذله» امام حسین(ع) در کربلا بود که در آسمان ایران طنین‌انداز شد و تمامی مرزهای جغرافیایی و سیاسی و انسانی را درنوردید و پیام رسا و بزرگ انقلاب اسلامی را به گوش جهانیان رساند و نظام و کشور و انقلاب را در مقابل مخاطره‌های پیش‌روی، تهدیدات نرم و سخت و توطئه‌های شوم دشمنان صیانت و بیمه کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر  باردیگر ضمن گرامیداشت 9 دی 1388 یاد آور شد حماسه یوم الله نهم دی ، توسط مردم شهید پرور ایران اسلامی مظهر قدرت و نفوذ ناپذیری ایران در برابرهر گونه توطئه و فتنه انگیزی آمریکا و صهیونیسم و در یک کلام استکبار جهانی می باشد و این دستاورد بزرگ نهم دی "روز بصیرت و تجدید میثاق مردم با رهبری" است و از برخوردار بودن قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابله با هرگونه نفوذ و ایجاد توطئه دشمنان این مرز بوم در منطقه حکایت دارد.

دیدگاه شما