نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

12. دى 1395 - 7:33   |   کد مطلب: 21258
حجت‌الاسلام آزادی‌خواه خبر داد؛
احداث مرکز آنژیوگرافی در ملایر
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده و دستور وزیر بهداشت مرکز آنژیوگرافی در ملایر احداث می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احد آزادی‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به دیدار با وزیر بهداشت و درمان اظهار داشت: به دنبال دیدار با وزیر بهداشت درخواست کتبی ایجاد و راه‌اندازی مرکز آنژیوگرافی در شهرستان ملایر به وی ارائه شد.

وی افزود: به دنبال این درخواست وزیر بهداشت به معاون درمان این وزارتخانه دستور ایجاد این مرکز را در شهرستان ملایر صادر کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی  ایجاد مرکز آنژیوگرافی در ملایر را یک ضرورت دانست و گفت: پیرو مذاکرات و مکاتبات گذشته در خصوص راه‌اندازی این مرکز، مساعدت وزیر بهداشت را درزمینهٔ احداث آن اخذ شد.

وی گفت: با  توجه به وجود جمعیتی بالغ‌بر 600 هزار نفر در جنوب استان همدان، مرکزیت ملایر و همچنین مراجعه مکرر بیماران قلبی و عروقی، اين شهرستان بهترین نقطه برای ایجاد مرکز آنژیوگرافی است.

 حجت‌الاسلام آزادی‌خواه گفت: در شهرستان ملایر اقدامات خوبی در حوزه بهداشت و درمان شده که ازجمله آن می‌توان به تجهیز بیمارستان امام حسین(ع)، راه‌اندازی سی‌سی‌یو و تجهیز و نوسازی مراکز درمانی روستایی اشاره کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار