نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

15. دى 1395 - 8:35   |   کد مطلب: 21311
رئیس مرکز علمی کاربردی تربیت‌بدنی همدان خبر داد
کسب مقام سومی کشتی همدان در مسابقات دانشجویان علمی کاربردی کشور
رئیس مرکز علمی کاربردی تربیت‌بدنی استان همدان گفت: تیم کشتی دانشگاه علمی کاربردی همدان در چهارمین دوره مسابقات قهرمان کشوری دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی موفق به کسب مقام سوم شد.

مهدی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به درخشش کشتی گیران دانشگاه علمی کاربردی همدان در چهارمین دوره مسابقات قهرمان کشوری دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهار داشت: مسابقات کشتی دانشجویان علمی کاربردی کشور از دهم تا 14 دی‌ماه در مازندران برگزار شد.

وی افزود: تیم همدان در این مسابقات خوش درخشیده و موفق به کسب یک مدال طلا، سه نقره و یک مدال برنز در کشتی آزاد و یک مدال طلا در کشتی فرنگی شدند.

رئیس مرکز علمی کاربردی تربیت‌بدنی استان همدان با اشاره به مدال‌آورانتیم همدان در این مسابقات بیان کرد: جمال خدابنده لو در وزن ۸۶ کیلو کشتی آزاد موفق به کسب مدال طلای این مسابقات شد.

وی افزود: جواد مرادی در وزن ٨٦ کیلو، يوسف كامراني شایسته در وزن ٦٥ كيلو و پژمان درستكار در وزن 70 كيلو کشتی آزاد هم سه مدال نقره مسابقات را به دست آوردند.

رضایی گفت: سعيد انوري نیز موفق به کسب مدال برنز در وزن ٦١ كيلو کشتی آزاد شد و مهران محسني در وزن ٥٩ كيلو کشتی فرنگی بر سکوی نخست ایستاده و مدال طلا را کسب کرد.

وی گفت: این مسابقات با حضور 24 تیم و در استان مازندران شد که در پایان تیم مازندران با 43 امتیاز اول و تیم لرستان با 34 امتیاز دوم و تیم همدان با 33 امتیاز به مقام سوم دست‌یافت.

رضایی افزود: مهدی رضایی سرپرستی و رامین درویشی مربی گری تیم همدان را در این مسابقات بر عهده داشتند.

 

انتهای پیام/

 

 

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار