نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. دى 1395 - 15:24   |   کد مطلب: 21328
فرماندار ملایر گفت: در مجموع 296 برنامه برای هفته فرهنگی تدوین شده و 27 برنامه شاخص برگزار می شود.

به گزارش ملایری‌ها؛عبدالعظیم رضایی در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز برنامه‌های هفته فرهنگی اظهار داشت:در این هفته برنامه‌های متنوعی برگزارشده  و برنامه‌های بسیار فرهنگی اجراشده و همه متولیان و دستگاه‌ها و بنیادها و شخصیت‌های فرهنگی در این هفته فعالیت خواهد داشت.

وی افزود:  از مجموع 296 برنامه  تدوین و پیش‌بینی‌شده 27 برنامه شاخص در هفته فرهنگی در شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

فرماندار با اشاره به نام‌گذاری روز اول این هفته بانام فرهنگ اقتصاد، کار و تلاش بیان کرد: به خاطر اهمیت  فرهنگ کار  و نقش  کار در جامعه و با توجه ویژه‌ای که تعالیم دینی ما به مسئله مار داده‌اند این روز به این نام نام‌گذاری شده است.

وی افزود: با توجه به تأکیدات فراوان رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل این هفته با شعار کار و تلاش آغازشده است و برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی کارآفرینی و اشتغال جوانان به‌عنوان برنامه محوری این روز برگزار می‌شود.

رضایی گفت: امید است در این هفته بتوان  با کمک همه متصدیان فرهنگ شرایط ارتقا و اعتلای فرهنگ ناب ایرانی و اسلامی را مخصوصاً در شهر ملایر که از ویژگی‌های متمایز آن بحث فرهنگی بودن آن است را اجرا کنیم.

وی با اشاره برنامه‌های شاخص دیگر این هفته بیان کرد:راهپیمایی نه به اعتیاد  از برنامه‌های شاخص روز چهارشنبه در این هفته است.

فرماندار ملایر گفت:  با توجه به اهمیت بحث آسیب‌های اجتماعی به فکر افتاده تا در این هفته  به مهم‌ترین بحث آسیب‌های اجتماعی بوده که مبارزه با اعتیاد بوده را پررنگ کنیم.

وی افزود: بااطلاع رسانی خوبی که آغازشده و  ادامه دارد تجمع گسترده و عمومی با همه شهرستان علیه اعتیاد  برای ایجاد انزجار عمومی و نفرت عمومی و مبارزه با اعتیاد تدارک دیده‌شده است.

رضایی گفت: حساس کردن مردم نسبت به این پدیده شوم و ایجاد یک انزجار عمومی نسبت به اعتیاد از مهم‌ترین اهداف برگزاری این راهپیمایی است.

وی افزود: روز پنجشنبه نیز از همه نقش‌آفرینان و  نام‌آوران و مفاخری که در شهرستان خدماتی داشته و حتی در سایبر نقاط کشور و در مرکز به خدمات را به‌صورت ملی عرضه می‌کنند تجلیل می‌شود.

فرماندار ملایر گفت: این مفاخر  در رشته‌های مختلف فرهنگی، شعر، هنر، موسیقی، تئاتر، سینما، میراث فرهنگی و همه محورها بوده که در جلسه پنجشنبه  با حضور شخصیت‌های ملی و استاندار تجلیل می‌شود.

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه شما