نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

20. دى 1395 - 14:17   |   کد مطلب: 21352
فرماندار ملایر گفت: مراسم بزرگداشت و ترحیم آیت‌الله هاشمی روز سه‌شنبه در مسجد جامع ملایر برگزار می‌شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ عبدالعظیم رضایی در همایش تجلیل از هنرمندان صنایع‌دستی ملایر رحلت آیت‌الله هاشمی را اتفاقی تلخ و ناگوار دانست و اظهار داشت: آیت‌الله هاشمی از استوانه‌های نظام و از سیاستمداران بزرگ و بی‌بدیل تاریخ کشورمان بود.

وی افزود:  آیت‌الله هاشمی از یاران دیرینه امام و انقلاب از سال‌های قبل از پیروزی انقلاب بوده که سال‌های سال زندان و شکنجه  و تبعید را تحمل کرده و خانوادگی درراه پیروزی انقلاب مجاهدت و تلاش کردند.

فرماندار ملایر گفت: پس از پیروزی انقلاب نیز نقش آیت‌الله هاشمی در مدیریت دفاع مقدس بی‌بدیل بوده و وی به‌عنوان یکی از مشاوران نزدیک و محرم امام خمینی(ره) تصمیم‌ساز بوده و هر جای کشور که مشکل و گره و مانعی وجود داشت خط‌شکن بود.

وی افزود: آیت‌الله هاشمی همواره همراه رهبری بوده و همان‌گونه که رهبر انقلاب در پیام خود ایشان را یار دیرینه خود معرفی کردند.

رضایی گفت: آیت‌الله هاشمی در بخش‌های مختلف مدیریت کشور چه در مجلس شورای اسلامی و چه تشخیص مصلحت نظام مخصوصاً در سال‌های اخیر  هیچ‌گاه از رهبری فاصله نگرفتند.

وی گفت: رحلت آیت‌الله هاشمی ضایعه واقعاً اسفناکی برای مردم و بوده و این بزرگوار همواره در بین مردم جای داشته و در آخرین انتخابات نیز به‌عنوان منتخب اول مردم تهران انتخاب شدند.

فرماندار ملایر گفت: به مناسبت رحلت این مجاهد انقلاب و یار دیرین امام خمینی مراسم بزرگداشت و ترحیم آیت‌الله هاشمی روز سه‌شنبه در مسجد جامع ملایر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/  

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار