نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

25. دى 1395 - 23:58   |   کد مطلب: 21386
برادر متوفی حادثه تیراندازی محیط زیست در همدان گفت: در اين 20 روزي كه از مرگ برادرم می‌گذرد از اداره محیط‌زیست هيچ كس به خانواده مرحوم سر نزده‌ است.

به گزارش ملایری ها به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، چندی پیش در منطقه نشر همدان گلوله‌ای از سوی اسلحه محیط‌بان به سمت فردی شلیک شد که محیط‌ زیست استان او را شکارچی معرفی کرده بود در حالی‌ که خانواده مضروب بر شکارچی نبودن او تأکید داشتند.

رضا رضایی، مصدوم این ماجرا بود که از ناحیه لگن مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، او به خاطر شدت جراحات وارده به کما رفت و پس از حدود دو هفته که در بیمارستان بعثت بستری بود، دار فانی را وداع گفت.

امین‌الله رضایی، برادر این مرحوم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه بعد از فوت برادرم تماسی از سوی اداره محیط‌ زیست انجام‌ نشده است، اظهار کرد: فعلاً هم خبری از برگزاری دادگاه نیست.

وی با اشاره به اینکه دادگاه از مدارکی که اداره آگاهی و پزشکی قانونی خواسته هنوز ارسال نشده است تا قاضی نتیجه نهایی را اعلام کند، ادامه داد: بیش از 20 روز از درگذشت برادرم می‌گذرد اما همچنان دادگاه او برگزار نشده است.

برادر متوفی حادثه تیراندازی محیط زیست در همدان با اشاره به اینکه در این 20 روزی که از فوت برادرم می‌گذرد کسی از اداره محیط‌ زیست به خانواده این مرحوم سر نزده‌ است، ادامه داد: پیش از فوت برادرم و در زمانی که او در بیمارستان بستری بود از محیط‌ زیست مدام با ما تماس می‌گرفتند که معتقدم با هدف به بیراهه کشاندن ما مدام تماس گرفته می‌شد تا علیه او پرونده‌سازی کند، زیرا برای این کار زمینه‌سازی کرده بودند.

وی در پاسخ به این سئوال که از وضعیت محیط‌بان ضارب اطلاع دارید، گفت: فردی که دستور شلیک را به محیط‌بان داده، آزاد برای خود می‌چرخد اما محیط‌بان تازه‌کار که از هیچ‌چیز سر درنمی‌آورد اکنون در زندان به سر می‌برد.

رضایی در رابطه به این سئوال که تصمیم شما چه خواهد بود و آیا از قصاص ضارب می‌گذرید؟ گفت: بنده که دنبال قصاص نیستم، هرچند تصمیم نهایی را مادر، همسر و فرزندان مرحوم می‌گیرند.

وی با بیان اینکه در کنار تلاش برای زنده ماندن برادرم تلاش برای نجات محیط‌بان هم داشتیم، افزود: از دیدگاه بنده قصاص عواقب خوشی ندارد.

برادر متوفی حادثه تیراندازی محیط زیست در همدان با اشاره به اینکه در هرصورت باید منتظر حکم دادگاه ماند، تأکید کرد: خانواده و اولیای دم مرحوم هنوز در شوک هستند و فعلاً در رابطه با محیط بان نمی‌توان با آن‌ها صحبت کرد و از تصمیم آن‌ها پرسید، بیشتر سعی داریم به خانواده بردارم و مادرم دلداری دهیم.

وی با اشاره به اینکه بردار مرحومم دو فرزند پسر در سن 13 و 14 سال دارد، افزود: متأسفانه در این حادثه این دو فرزند بیشتر از هر کس آسیب دیدند.

رضایی با بیان اینکه برای پرونده برادرم وکیل گرفته‌ایم، تأکید کرد: وکیل بعد از مطالعه پرونده نظر بر قتل عمد دارد چراکه تیر از فاصله دو متری شلیک‌ شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار