نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

30. دى 1395 - 9:14   |   کد مطلب: 21414
بخشدار مرکزی ملایر با اشاره به تبدیل شدن روستای اسلام‌آباد به شهر جديد "اسلامشهر آق‌گل"، گفت: تحقق این امر، خواست ديرين مردم اين شهر، امام جمعه و اعضاي شوراي اسلامي بود که همواره پيگير اين مطالبه به حق مردم اين منطقه بودند.

به گزارش ملایری ها حسین فارسی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: نخستين اقدام در راستاي تحقق اين مهم ايجاد دواير دولتي اولويت‌دار و مورد نياز مردم در اسلامشهر است که با پيگيري فرمانداری، امام جمعه و بخشدار مرکزي در آينده نزديک محقق خواهد شد.

وی به برگزاری جلسه‌ای راهبردی با حضور امام جمعه به همراه اعضاي شوراي اسلامي شهر در دفتر، معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان ملاير اشاره و اظهار کرد: در این نشست بررسي آخرين شرايط اين شهر جديد و چگونگي اجرايي شدن هرچه بهتر اين تحول صورت پذیرفت.

فارسی نياز مهم شهر جديد اسلامشهر آق‌گل را انتخاب شهرداري متعهد و سخت‌کوش دانست که ضمن ايجاد يک بناي خوب براي تأسيس اين شهر جديد، موجب ايجاد اميد و نشاط در بين اقشار مختلف مردم شود.

وی ادامه داد: مردم خوب اسلامشهر آق‌گل شايسته توجه و عنايت بيش از اين و ايجاد زيرساخت‌هاي مناسب شهري هستند و اميد که مراسم جشن اين تغيير مهم با حضور استاندار و در دهه فجر انقلاب اسلامي انجام شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار