نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

4. بهمن 1395 - 8:54   |   کد مطلب: 21443
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع معضل بیکاری نیازمند برنامه‌ریزی‌های دقیق و عملیاتی است.

به گزارش ملایری ها به نقل از ایسنا محمد کاظمی در بازدید از روستاهای نازول و نمازگاه از توابع شهرستان ملایر با تأکید بر لزوم استقرار بهیار در روستاها و توجه ویژه به طرح‌های بهسازی، به تشریح دستاوردهای سفر وزیر بهداشت و درمان به ملایر پرداخت.

وی خدمت به روستائیان را از اولویت‌های اصلی مسئولان نظام قلمداد کرد و به بررسی روند خدمت‌رسانی در حوزه‌های مختلف پرداخت و رسیدگی به وضعیت آب روستایی را مهمترین اولویت کنونی اعلام کرد.

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس از جذب اعتبارات جدید در عرصه برق‌رسانی خبر داد و گستردگی مشکلات کشور را علت اصلی چشمگیر نبودن فعالیت‌ها دانست.

کاظمی با بیان اینکه بسیاری از چالش‌های کنونی ماحصل بی‌تدبیری‌های پیشین است، ادامه داد: بیشتر درآمدهای دولت صرف پرداخت حقوق و دستمزد می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد: با گشایش‌های صورت گرفته پس از برجام و ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری جدید، رونق اقتصادی در کشور ایجاد شده و جهش‌های قابل قبولی صورت پذیرد.

نماینده ملایر در مجلس بیکاری را معضلی ملی عنوان کرد که گریبانگیر همه آحاد جامعه است و رفع این مشکل را نیازمند برنامه‌ریزی‌های دقیق و عملیاتی دانست.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار