نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

8. بهمن 1395 - 18:13   |   کد مطلب: 21492
امام جمعه ملایر گفت: بی اعتمادی به آمریکا مهمترین دستاورد برجام بود و نشان داد که نباید هیچگاه به امریکا اطمینان کرد.

به گزارش ملایری ها به نقل از ایرنا حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه های نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر افزود: امریکا در بدعهدی های خود به این توافق نشان داد که هیچگاه قابل اعتماد نیست و همواره بزرگترین دشمن ما است.
وی اظهار کرد: ما از تلاش های تیم مذاکره کننده تشکر می کنیم و نیاز است دستاوردهای برجام برای مردم اطلاع رسانی شود.
وی حادثه ساختمان پلاسکو و شهادت آتش نشانان را یک حادثه بسیار تلخ برشمرد و افزود: مردم تهران و مسئولان امر تلاش های ستودنی را از خود به نمایش گذاشتند و این حادثه برای ما درس عبرتی است.
حجت الاسلام برقراری ادامه داد: این حادثه برای ما یک عبرت است که در کل کشور اگر ساختمانی ایمن نیست، باید نسبت به ایمن سازی و یا تخریب و بازسازی آن اقدام شود.
وی بر لزوم همکاری مردم در این زمینه تاکید کرد و گفت: نباید در یک ساختمانی مانند پلاسکو هم تولید و هم عرضه در یک مکان صورت گیرد.
وی همچنین خواستار حمایت مسوولان برای بازگشایی برخی واحدهای تولیدی شد و بیان کرد: برخی کارخانجات تعطیل هستند و این دغدغه مهمی برای این شهرستان است.
امام جمعه ملایر وجود خرده فروشان مواد مخدر را نیز از دیگر دغدغه ها برشمرد و افزود: اگر مسئولان امر سه وظیفه مهم مبارزه جدی با خرده فروشان، ترک کامل معتادان در کمپ های ترک اعتیاد و در اختیار گذاشتن شغل برای آنان را در دستور کار خود قرار دهند، معضل اعتیاد مرتفع می شود.
حجت الاسلام برقراری همچنین اجلاس آستانه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: این نخستین اجلاسی است که با محوریت نظام اسلامی و با حضور ایران، ترکیه و روسیه برگزار و معارضان مسلح بومی مقابل حاکمیت سوریه در یک جلسه نشستند.
وی بیان کرد: این اجلاس سه جانبه بدون حضور امریکا برگزار شد و امیدواریم این نشست نتیجه بخش بوده و ریشه تروریست برچیده شود.
وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن 39 امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: در پرتو انقلاب اسلامی ملت، کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران مستقل شد و به برکت ولایت فقیه این کشور در امنیت و آرامش است.
وی با تاکید بر اینکه باید به دنبال ایجاد دولت اسلامی باشیم، افزود: تمامی تلاش ها، تصمیم گیری ها و موضع گیری ها باید در راستای تشکیل دولت اسلامی باشد.

دیدگاه شما