نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

9. بهمن 1395 - 7:39   |   کد مطلب: 21496
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان:
جشن ویژه ۱۲ بهمن در همدان برگزار می‌شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان با اعلام برگزاری جشن ویژه ۱۲ بهمن گرامیداشت سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن با حضور پرشور مردم در میدان مرکزی همدان گفت: در این روز ضمن گرامیداشت با مقام معظم رهبری تجدید پیمان می‌کنیم.

 به گزارش ملایری ها به نقل از  تسینم؛ حجت الاسلام والمسلمین سید حسن فاضلیان در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه همدان با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) در مورد اهمیت کسب علم اظهار داشت: در تمامی رساله‌ها مجتهدین تاکید کرده‌اند که مسائلی را که انسان غالبا به آن نیاز دارد واجب است یاد بگیرد و این اختصاص به زن یا مرد ندارد.

وی گفت: امروز نیاز است که زنان و دختران در همه رشته‌ها علوم پزشکی، فقهی، دینی و غیره به تحصیل بپردازند تا به‌عنوان زنان و مادران جامعه بتوانند درک مناسبی از مسائل داشته باشند و فرزندان خوب و تربیت شده‌ای را تحویل جامعه دهند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان با اعلام اینکه بیش از هزار و پانصد طلبه خواهر در حوزه‌های علمیه همدان مشغول به تحصیل هستند گفت: واجب است که زنان مسائل فقهی را آموزش ببیند و بهترین مکان برای این آموزش‌ها حوزه‌ای علمیه خواهران است.

فاضلیان با اعلام اینکه ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران از 15 بهمن‌ماه آغاز می شود افزود: در سطح سه حوزه علمیه خواهران رشته‌های تخصصی فقه، کلام و تفسیر قرآن تدریس می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بخش دیگر از صحبت‌های خود با اشاره به قرار داشتن در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: از 12 بهمن ماه همزمان با سراسر کشور جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جای جای استان همدان با مشارکت گسترده مردم برگزار می‌شود.

فاضلیان با اعلام برگزاری جشن ویژه 12 بهمن گرامیداشت سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن با حضور پرشور مردم در میدان مرکزی همدان گفت: در این روز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) با مقام معظم رهبری تجدید پیمان می‌کنیم.

وی با بیان اینکه زنگ انقلاب در دبیرستان تهذیب همدان با حضور مسئولان به صدا در می‌آید افزود: مراسم جشن ایام الله دهه فجر با عنوان " ده شب ده مسجد" در همدان برگزاری می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه 22 کمیته برنامه‌های دهه فجر در همدان را برگزار می‌کنند افزود: امسال 22 بهمن مصادف با روز جمعه است به همین مناسبت مسیر راهپیمایی 22 بهمن به محل برگزاری نماز جمعه منتهی می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار