نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

12. بهمن 1395 - 16:57   |   کد مطلب: 21525
هم‌زمان با لحظه ورود امام خمینی(ره) به ایران:
زنگ انقلاب در مدرسه حجاب به صدا درآمد
هم‌زمان با لحظه تاریخی ورود امام خمینی(ره) در ساعت 9:33 دقیقه زنگ انقلاب در مدرسه حجاب ملایر به صدا درآمد

به گزارش ملایری‌ها؛ رضا قیاسی در مراسم زنگ انقلاب در مدرسه حجاب ملایر انقلاب ایران را در دنیا بی‌نظیر عنوان و اظهار داشت: روزی که امام به مقابله با ظلم و جور قیام کرد مردم باروحیه انقلابی  امام را همراهی کرد‌ند.

وی افزود: مکتب، رهبر و مردم سه رکن اصلی برای کل گیری انقلاب بوده که در انقلاب اسلامی ایران ای سه رکن به‌صورت کال همراه باهم وجود داشت.

معاون اقتصادي و منابع انساني استاندار همدان گفت: ما این انقلاب را ساده به دست نیاورده‌ایم و این انقلاب حاصل زحمات تمامی شهدا و مردم است

وی تأکید کرد: ما باید امانت‌داران خوبی بوده و به‌خوبی از این انقلاب محافظت کنیم و هرگز اجازه ندهیم که زحمات رهبر کبیر انقلاب و شهیدان پایمال شود.

قیاسی با اشاره به پایبندی همیشگی مردم درصحنه‌های مختلف انقلاب بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب و ر صحنه‌های مختلف انقلاب همچون دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی و دوران توسعه کشور پایبند به انقلاب بوده و همواره مردم همراه و پایبند انقلاب بوده‌اند.

وی افزود: دشمنان ایران اسلامی هم همواره بر دشمنی خود فزوده و زمانی که دیدند سرعت توان علمی ایران در حال افزایش بوده و خودکفایی دانش هسته‌ای رسیده طرح ترور دانشمندان هسته‌ای ایران را ریختند.

معاون اقتصادي و منابع انساني استاندار همدان گفت: انقلاب اسلامی ایران با پایبندی و پافشاری مردم پیش رفته و دشمنان برای همین داعش را برای ما ساخته تا به انقلاب ضربه بزنند.

وی با اشاره به حادثه پلاسکو بیان کرد: خاک این کشور دلاورپرور بوده و آتش‌نشانان با فداکاری برای حفاظت از جان و مال مردم همچون روحیه رزمندگان دوران دفاع مقدس و با ازخودگذشتگی خود را به آتش زدند.

 

دیدگاه شما