نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

13. بهمن 1395 - 22:03   |   کد مطلب: 21530
امام جمعه ملایر گفت: مسئولان دستگاه های اجرایی باید ارتباط خود را با مردم مستحکم تر کرده و خدمات نظام را از نظر اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی برای مردم بازگو کنند.

به گزارش ملایری ها به نقل از ایرنا حجت الاسلام محمدباقر برقراری روز چهارشنبه به مناسبت آغاز دهه فجر 95 در دیدار با مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان ملایر افزود: برای تداوم نظام و انقلاب اسلامی باید کادر سازی و آفت زدایی کرد و نیروهای انقلابی، متدین و ارزشی تربیت کنیم و خانواده های معظم شهدای مدافع حرم امروز ثابت کردند که برای نظام جمهوری اسلامی کادرسازی می کنند.
وی با بیان اینکه ولایت فقیه در راس هرم نظام اسلامی ایران است افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون ولایت فقیه ذره ای خطا، انحراف و لغزش نداشته و جوانان انقلابی نگاهشان همواره به ولایت فقیه بوده است.
حجت الاسلام برقراری با تاکید بر اینکه نگاه جوانان امروز برای تداوم انقلاب باید به ولایت فقیه باشد اظهار کرد: با تربیت نیروهای انقلابی و ولایی در دانشگاه ها و آموزش و پرورش باید تبعیض ها، رشوه، اختلاس و رانت خواری به اتمام برسد.
وی تاکید کرد: باید نیروهای انقلابی و ارزشی برای این نظام و انقلاب تربیت کنیم تا بدانند که مردم این کشور و شهرستان برای نظامشان هزینه کرده اند و اگر غیر از این باشد، خون شهدا را پایمال کرده ایم.
امام جمعه ملایر با اشاره به بیانات امام راحل(ره) مبنی بر اینکه مسجد سنگر است گفت: از ابتدای جنگ تحمیلی تا هشت سال دفاع مقدس سه میلیون نفر جنگ را اداره کردند که همه نیروهای انقلابی و ولایی و تربیت یافته در سنگر مساجد و ولایت بودند.
حجت الاسلام برقراری با بیان اینکه تفکر مسجدی ویران کننده پایه های طاغوت بود افزود: انقلاب اسلامی ایران که پرورش یافته و تکامل یافته در فرهنگ مساجد است، تداوم آن نیز در بستر مسجد است.
وی با اشاره به دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی در 38 سال گذشته ادامه داد: انقلاب اسلامی سرنوشت کشور را به دست خود مردم داد و به برکت انقلاب امروز شاهد خدمات گسترده ای در دورترین نقاط شهری و روستایی کشور هستیم.
وی با تاکید بر اینکه دوران خفقان و ظلم رژیم ستمشاهی باید برای نسل جوان امروز بازگو شود افزود: نظام و انقلاب اسلامی کاری کرد که مردم و مسئولان از هم جدا نیستند.
حجت الاسلام برقراری گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی قدرت بزرگی در منطقه و جهان است و کسب افتخارهای بزرگی در عرصه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، علمی، دانش هسته ای و امنیت، همه به برکت انقلاب است.

دیدگاه شما