نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

13. بهمن 1395 - 22:12   |   کد مطلب: 21533
در دومین روز از دهه فجر، جشن انقلاب با حضورجمعی از مسئولان، مربیان و والدین نونهالان در مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت ستاره های یاسین و دبستان غیر دولتی یاسین برگزار شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ سعید کتابی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: این دهه یادآور پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و رشادتهای مردم به رهبری امام خمینی(ره) در زمانی است که رژیم شاهنشاهی از لحاظ نیروی نظامی و ارتش قدرتمند بود و سازمان اطلاعات و امنیتی آن نیز که با همکاری آمریکا و اسرائیل شکل گرفته بود، بسیار مخوف و پیچیده بود.
کتابی افزود: انقلاب اسلامی به راحتی به دست نیامده، بلکه با حضور و رشادتهای مردم و حرکتی هماهنگ به پیروزی رسید تا در ادامه، حکومت جمهوری اسلامی به عنوان حکومتی مردمی و برخواسته از رأی و نظر مردم  شکل گیرد.
وی با اشاره به اهمیت حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی، عنوان کرد: همه ما وظیفه داریم در انتقال ارزشهای انقلاب به نسل جوان بکوشیم و باید نسبت به تأثیرگذاری آموزه های قرآنی در کنار برنامه های درسی بیشتر تلاش شود.
در ادامه این مراسم، از مربیان، دانش آموزان و نونهالان مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت ستاره های یاسین و دبستان غیر دولتی یاسین با اهداء لوح و جوایز تقدیر به عمل آمد و پس از آن نیز مسابق حضوری نقاشی با موضوع «انقلاب اسلامی و قرآن» بین دانش آموزان اجرا شد و جمالی زاده ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر تقبل کرد به تعداد ده نفر از نقاشی های برگزیده، جوایزی اهدا نماید.

دیدگاه شما