نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

17. بهمن 1395 - 7:17   |   کد مطلب: 21564
به مناسبت سی و هشتمین بهار انقلاب اسلامی، نمایشگاه از آثار صنایع دستی و نقاشی توانخواهان مرکز نگهداری و توانبخشی آفتاب در مجتمع فرهنگی و هنری ملایر برپا شد.

به گزارش ملایری ها؛ فهیمه کرمی مدیر مرکز توانبخشی آفتاب، گفت: مرکز توانبخشی آفتاب در راستای رفع آسیب های اجتماعی و کمک به قشر آسیب دیده در سال 1382 با مجوز و تحت پوشش سازمان بهزیستی تأسیس گردیده است و این مرکز 64 بیمار مزمن روانی را که حدود 20 نفر از آنها مجهول الهویه و فاقد خانواده هستند، تحت پوشش و حمایت خود دارد.
وی، عنوان کرد: این مرکز، جهت توانمندسازی توانخواهان، کلاس های آموزشی نقاشی روی سفال، طراحی با گواش و رنگ روغن، تابلوهای معرق و چرم سازی برگزار می کند که نمونه هایی از کار توانخواهان را اعم از تابلوهای معرق، طراحی با گواش و رنگ روغن و همچنین سفال و چرم را در این نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار داده ایم.
کرمی افزود: سعی ما بر این است تا با اینگونه فعالیت ها و اطلاع رسانی هایی که صورت می گیرد، تصویری جامع و صادقانه از عملکرد شبانه روزی پرسنل زحمتکش مرکز توانبخشی آفتاب را به همشهریان ارائه دهیم و از آنجا که عمده بیماران این مرکز از خانواده های کم درآمد و دارای مشکلات متعدد هستند، امیدواریم با جلب اعتماد عمومی برای حمایت بیشتر از این توانخواهان، زمینه ساز گسترش فعالیت ها و اقدامات نوع دوستانه باشیم.
این نمایشگاه تا 19 بهمن ماه، صبح ها از ساعت 9 الی 13 و بعد از ظهرها از 15 تا 18 پذیرای بازدید همشهریان عزیز و علاقمندان به هنرهای دستی می باشد.

دیدگاه شما