نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. بهمن 1395 - 13:28   |   کد مطلب: 21606
معاون توسعه ونگهداری اماکن ورزشی کشور گفت: در سال آینده با تزریق مالی انجام شده دو پروژه ورزشگاه 5 هزار نفری و استخر الغدیر ملایر به بهره برداری میرسد.

به گزارش ملایری‌ها؛  مصطفی مدبر پس از بازدید دو پروژه ورزشی نیمه کاره در ملایر گفت: استخر الغدیر و ورزشگاه  5 هزار نفری ملایر دو پروژه بزرگ ورزشی ملایر هستند که لازم است تزریق مالی مناسبی شوند تا این دو پروژه به اتمام برسد.

وی افزود: در سال آینده با تزریق مالی انجام شده این دو پروژه به بهره برداری میرسد.

معاون توسعه ونگهداری اماکن ورزشی کشورتعداد پروژه های نیمه تمام در کل کشور را حدود4 هزار پروژه عنوان کرد واظهار داشت: بالغ بر 10هزار میلیارد بودجه برای اتمام پروژه های ورزشی  لازم است که با توجه به محدودیت های مالی و با تزریق بودجه باید این پروژه ها را به اتمام برسانیم.

 مدبر اضافه کرد: در سال جاری 120 پروژه وزارت ورزش وجوانان در دهه فجر به بهره برداری رسید ویا درحال بهره برداری است.

 وی با تاکید بر پیشرفت های انجام شده در ورزشگاه 5 هزار نفری ملایر گفت: ورزشگاه 5 هزار نفری ملایر جز پروژه های الویت دار ما هست که با  تزریق مالی انجام شده پیشرفت خوبی داشته است این پروژه در سطح کشور واستان دارای اهمیت خاصی است که با این پیشرفت در سال آینده و هفته دولت مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدبراعتبارات آن را ملی خواند و گفت: این اعتبارت در قالب اوراق  پرداخت شده است ومابقی ان توسط بودجه هایی که تخصیص یافته پرداخت خواهدشد.

وی ادامه داد: این پروژه مشکل مالی ندارد وخیلی جدی نیست ودر حال انجام وپیشرفت است وهمه امکانات آن خریداری شده است.

گفتنی است؛ در گذشته نیز در گزارش آخرین وضعیت ورزشگاه 5 هزار نفری ملایر پس از 6 سال/ وعده افتتاح در هفته دولت  وعده افتتاح این ورزشگاه داده شده بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار