نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

22. بهمن 1395 - 20:54   |   کد مطلب: 21619
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی حضور پرشور و انقلابی مردم در راهپیمایی 22 بهمن را یک عظمت و ارزش ماندگار دانست و گفت: اکنون که شجره طیبه انقلاب اسلامی در آستانه 40 سالگی است، باید داشته ها و دستاوردهای ارزشمند انقلاب را فریاد بزنیم.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از ایرنا حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی روز جمعه در جمع راهپیمایان 22 بهمن در مسجد جامع شهر ملایر اظهار کرد: عده ای دستاوردهای انقلاب را نمی بینند و تنها به دنبال کاستی ها هستند.
وی با بیان اینکه ثمره های انقلاب اسلامی تمام شدنی نیست، افزود: هر زمانی آرمان های انقلاب را محکم گرفتیم، میوه خوب چیدیم و آنجا که فاصله گرفتیم، هیچ نتیجه ای نگرفتیم.
معاون پارلمانی دولت دهم یوم الله 22 بهمن را یک روز پاک و روز خدایی و میوه آن را پاکیزه دانست و بیان کرد: انقلاب اسلامی امروز در حال رشد و پیشرفت و رویش است و به دلیل این حرکت رو به جلو انقلاب است که همواره از سوی دشمنان با حوادث مختلف مواجه می شود.
حجت الاسلام میرتاج الدینی با بیان اینکه همه بحث ها در فضای مجازی و برخی رسانه ها پر از انتقاد و اشکال است و نمی خواهند نیمه پر لیون را ببینند، خاطرنشان کرد: جریان ها و گروه های سیاسی چپ و راست، گاهی اصل انقلاب را فراموش کرده اند و فقط به دنبال کاستی ها هستند.
وی اظهار کرد: گاهی این گروه ها با درست کردن اجماع مرکب از خواسته های خود، آنچنان یکدیگر را نقد می کنند و می کوبند که با این کار به اصل نظام و انقلاب ضربه می زنند و همه تلاش ها و خدمت های انجام شده توسط دولت ها و مجلس های گذشته را هم زیر سوال می برند.
این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه این عده از افراد نسبت به انقلاب مانند مادر ناتنی رفتار می کنند، افزود: باید بدانیم که در شرایط کنونی دشمن به خوبی از این فضا سوء استفاده می کند و همه دشمنان در داخل و خارج و ضد انقلاب ها، همه به دنبال براندازی نظام و انقلاب ما هستند.
حجت الاسلام میرتاج الدینی به تحمیل هشت سال جنگ، فشارها، تهدیدها و تحریم ها علیه ایران برای صدمه زدن به انقلاب اسلامی از سوی دشمنان اشاره کرد و گفت: حالا که دشمن با این دسیسه ها به جایی نرسیده، هم اکنون فضا را برای تخریب انقلاب و نظام اسلامی ما آماده دیده است.
وی ادامه داد: حالا هم فضای مجازی، کانال ها و گروه های مختلف یک میدانی شده برای سیاه نمایی صد درصد و اینکه یک نقطه ای از انقلاب را عنوان و در ادامه آن مشکلات و مسایل را مطرح می کنند و هیچ نکته مثبتی را نمی گذارند بماند.

*** ایران به برکت انقلاب اسلامی یک کشور قدرتمند است
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در طول 38 سال از پیروزی انقلاب به خوبی می بینیم که چه ظلم ها و ستم ها برچیده شد و نظام طاغوت از بین رفت و امروز ایران اسلامی به واسطه انقلاب، از نظر علمی، پزشکی، نانوتکنولوژی، انرژی هسته ای، علوم کشاورزی و صنعتی، تولید دارو و سایر موارد در سطح جهان برترین کشور است.
وی ایجاد زیرساخت ها، توسعه مراکز علمی و دانشگاهی، برخورداری 95 درصد روستاها از شاخصه های توسعه، ساخت سد، بزرگراه، راه آهن و توسعه و آبادانی در نقاط مختلف کشور را از دستاوردهای مهم انقلاب برشمرد و بیان کرد: تمام این موفقیت ها مربوط به همه دولت ها و انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام میرتاج الدینی افزود: در دوران طاغوت قبل از پیروزی انقلاب با فروش نفت 35 دلار کشور چگونه اداره می شد و مردم با چه مشکلات و محرومیت هایی مواجه بودند و امروز می بینیم با فروش نفت به قیمت 50 دلار کشور چگونه اداره می شود، این دستاورد انقلاب است.
وی با بیان اینکه پس از گذشت سالها از پیروزی انقلاب، نفت و گاز ما کم نشده و همچنان در حال توسعه زیرساخت ها هستیم، گفت: ما هم اکنون در تولید ذخایر از کشورهای نخست دنیا هستیم و در بسیاری از تولیدات خودکفا شده ایم و باید روی داشته هایمان فکر کنیم.
این استاد حوزه و دانشگاه با تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیان کرد: رهبر معظم انقلاب عنوان کردند که مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه جواب ترامپ را خواهند داد و امروز مردم همیشه در صحنه ایران در این حماسه حضور به فرمایشات رهبری جامه عمل پوشاندند.
حجت الاسلام میرتاج الدینی همچنین رهبری و مردم را دو رکن مهم انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: با حضور مردم این انقلاب تداوم یافت و رهبر معظم انقلاب به عنوان جانشین صالح امام راحل(ره) همان راه را ادامه می دهند.

***آمریکا نمی تواند هیچ تهدیدی علیه ایران را عملیاتی کند
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی نقش مردم را در جامعه برجسته دانست و گفت: جامعه ای که امام ندارد، حیات ندارد و در نتیجه این جامعه وحدت و جهت هم ندارد.
وی اضافه کرد: رهبری که مردم نداشته باشد، قدرت ندارد و جامعه ای که امام و مردم نداشته باشد، آن جامعه شکست می خورد، اما جامعه ای که رهبر و مردم دارد، شکست نمی خورد و مصداق بارز آن انقلاب اسلامی ایران است.
وی با اشاره به تهدیدهای رئیس جمهور جدید آمریکا تصریح کرد: همه روسای جمهوری قبلی آمریکا گزینه روی میز را عنوان کردند، این حرفها برای ما تکراری است، ترامپ هم کاری نمی تواند بکند و نمی توانند هیچ تهدیدی علیه ایران را عملیاتی کنند.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام میرتاج الدینی ادامه داد: آمریکا به واسطه اینکه ایران دارای رهبری قدرتمند و ملتی استوار و نظامی اسلامی است، هرگز جرات حمله به ایران را نداشته و ندارد، در حالیکه به کشورهای همسایه ایران همانند عراق و افغانستان حمله کرد.
وی حضور وحدت آفرین مردم ایران در همه صحنه ها را دلیل عمده تداوم انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: ملت ایران بار دیگر با این حضور در راهپیمایی 22 بهمن تکلیف و رسالت خود را به خوبی انجام داد و این راه باید ادامه پیدا کند.
وی با بیان اینکه ملت ایران در تاریخ جهان ملتی رسالت مند است، افزود: با وجود همه مشکلات و مسایل همواره حاضر به حفظ انقلاب هستند و هم اکنون نیز یکی از رسالت های مهم ملت ایران آزادی قدس شریف است.
حجت الاسلام میرتاج الدینی با اشاره به مشکلات اقتصادی در جامعه، اقتصاد مقاومتی را تنها راهکار برون رفت از این مشکلات عنوان کرد و گفت: مشکلات یک شبه حل نمی شود و اگر دولت و مجلس بخواهند، می توانند مشکلات را حل کنند، چراکه کارهای بزرگ تر این را انجام داده اند.

دیدگاه شما