نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

24. بهمن 1395 - 8:40   |   کد مطلب: 21626
نماینده ملایر در مجلس گفت: عزل و نصب نیروهای غیربومی در ملایر بی‌توجهی به استعداد و توانمندی‌های جوانان ملایری محسوب می‌شود.

به گزارش ملایری‌ها احد آزادی‌خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت: با توجه به انتظاراتی که بنده به نمایندگی از مردم شریف شهرستان ملایر و مردم از سیستم اجرایی دولت و مخصوصاً استاندار محترم و فرماندار پُر تلاش شهرستان دارم، پیش‌بینی ما بر این است که تا پایان انتخابات هیچگونه عزل و نصبی منطقی نیست که در شهرستان انجام شود، الّا به ضرورت که ممکن است بعضاً اتفاق بیفتد.

وی افزود: اگر بنا به ضرورت هم قرار باشد عزل و نصبی صورت گیرد با توجه به قولی که حقیر از استاندار محترم گرفتم انتظار داریم آقای استاندار و فرماندار و معاونین‌شان، نیروی بومی را محور قرار دهند و برای 300 هزار نفر مردم فهیم و توانمند شهرستان ملایر نیروی غیربومی در پستی منصوب نکنند که این امر بی‌توجهی به استعدادها و توانمندی‌های جوانان ملایریست.

آزادی‌خواه در پایان خاطرنشان کرد: حقیر از جناب استاندار مطالبه کردم که از نیروهای توانمند بومی که کم هم نداریم، استفاده کنند و این مطالبه عمومی مردم فهیم شهرستان ملایر است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما