نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

25. بهمن 1395 - 16:59   |   کد مطلب: 21631
فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه علت اصلی خاموشی ها در ملایر واژگون شدن 6 دکل برق ورودی به شهرستان بود، گفت: خاموشی ها تا امشب برطرف می شود.

«عبدالعظیم رضایی» در گفت و گو با خبرنگار ملایری ها با اشاره به بارش برف سنگین و به دنبال آن قطعی سراسری برق در شهرستان ملایر گفت:  خاموشی ها به دلیل شکسته شدن تیرهای برق و همچنین شکسته شدن شاخه های درختان و افتادن آن ها بر روی شبکه برق رسانی بوده است.

وی اظهار کرد: مشکل اصلی قطعی و واژگون شدن 6 دکل ورودی برق شهرستان بود که با واژاگون شدن آن ها هر سه پست برق ملایر قطع شدند و نگرانی هایی ایجاد کردند.

فرماندار ویژه ملایر افزود: از این رو با پیگیری های انجام شده و کمک گرفتن از همدان به دنبال آن بودیم تا مراکز حساس خدمات رسانی های عمومی از جمله هلال احمر، مراکز تأمین آب آشامیدنی و نانوایی ها در وصرت طولانی شدن قطعی برق دچار مشکل نشوند.

رضایی تصریح کرد: در حال حاضر 20 نانوایی در سطح شهر ملایر با اتسفاده از ژنراتورهای خود و یا ژانراتورهایی که از مساجد امانت گرفته اند در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

وی همچنین به کمک گرفتن از کارشناسان شعهرستان و مرکز استان در راستای برق دار کردن سه پست برق ملایر از طریق مسرهای فرعی خبر داد و گفت: هنوز برق برخی از نقاط شهرستان قطع است، به ویژه مناطقی که هنوز قطعی برق آن ها به ما اعلام نشده است و امید آنکه تمامی قطعی ها تا شب برطرف شود.

فرماندار ویژه ملایر عنوان کرد: هوز متأسفانه چند روستا از حمله علی آباد به دلیل شکسته شدن تیرهای برق، با خاموشی روبرو هستند و به جد پیگیر حل مشکل آن ها نیز هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار