نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

26. بهمن 1395 - 20:07   |   کد مطلب: 21644
مدير توزيع برق شهرستان ملاير نيز از همه مشترکيني که خاموشي ها را تحمل کردند، عذرخواهي کرد و افزود: ما به عنوان يک دستگاه خدمات رسان بايد برق مستمر و پايدار را تامين مي کرديم و به اين وظيفه خطيري که داشتيم نتوانستيم برق پايدار را داشته باشيم، از مردم عذرخواهي مي کنيم.

به گزارش ملایری‌ها مدير توزيع برق شهرستان ملاير نيز از همه مشترکيني که خاموشي ها را تحمل کردند، عذرخواهي کرد و افزود: ما به عنوان يک دستگاه خدمات رسان بايد برق مستمر و پايدار را تامين مي کرديم و به اين وظيفه خطيري که داشتيم نتوانستيم برق پايدار را داشته باشيم، از مردم عذرخواهي مي کنيم.

اميرحسين بادامي گفت: به دنبال ريزش برف سنگين در ملاير در حوزه برق در سه سطح ولتاژي مشکل داشتيم که در مرحله اول خطوط فشار قوي در ورودي شهرستان دچار مشکل شد و تا بعدازظهر ديروز با تلاش خوب شرکت برق و برق منطقه اي خطوط انتقال برق دار شد و برق فشار قوي وارد شهرستان شد.

وي ادامه داد: علاوه بر اين تعداد زيادي از خطوط 20 کيلو ولتي که در سطح ولتاژ فشار متوسط بودند، پارگي سيم هاي برق را در اثر بار سنگين برف، سقوط درختان و در برخي موارد شکسته شدن پايه ها را داشتيم و هم اکنون نيروهاي امدادي مشغول اصلاح اين خطوط هستند.

بادامي بيان کرد: حجم زيادي از شبکه ما دچار خاموشي بود که در 24 ساعت گذشته موفق شديم سطح ولتاژ فشار متوسط در شهر ملاير را تکميل کنيم، به استثناي تعدادي مشترکان ملاير که در لايه فشار ضعيف هستند و کار همچنان ادامه دارد .

وي افزود: حجم قابل توجهي از روستاهاي ما برق دار شده اند و در حال حاضر تعداد روستاهاي خاموش ما 80 روستا است.

وي همچنين از اکيپ هاي امدادي استان هاي کرمانشاه، لرستان و شهرستان هاي استان همدان و ساير دستگاه هايي که در حوزه مديريت بحران ورود پيدا کردند، مديريت خوب فرماندار ويژه ملاير و حوزه مديريت بحران استان همدان تقدير کرد.

بادامي از مردم خواست تا زمان وصل شدن کامل برق در سطح شهرستان سعه صدر داشته باشند و اجازه دهند تا خاموشي ها با تلاش شرکت برق به حداقل برسد و اميدواريم ظرف 24 ساعت آينده اين خاموشي رفع شود.

وي اظهار داشت: اگر مشکلي به وجود نيايد، اميدواريم حجم عمده اي از خاموشي ها در 24 ساعت اينده رفع شود و حجم خيلي کمي براي روزهاي آتي مي ماند که احتمال آن بسيار کم است

دیدگاه شما

آخرین اخبار