نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

28. بهمن 1395 - 8:35   |   کد مطلب: 21657
با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن سینمای جوان ملایر، نمایشگاه عکس «زندگی از نگاهی دیگر» در گالری مجتمع فرهنگی و هنری ملایر برپا شد.

به گزارش ملایری‌ها؛  غلامرضا جمالی زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: خوشحالیم که با برگزاری برنامه های متنوع، مسئولین شهرستان و دوستان هنرمند را در اکثر فعالیتهای این اداره میزبانی می کنیم و این ناشی از تلاش بیشتر و قابلیتها و توانمندی های فرهنگ و هنر شهر ملایر است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر با توجه به برگزاری نمایشگاه های متعدد هنری در مجتمع فرهنگی و هنری، افزود: یکی از خواسته های هنرمندان دیده شدن آثار آنها می باشد و از آنجا که مکان برگزاری نمایشگاه در این مجتمع از مرکز شهر دور است از مسئولین، شهرداری و اعضای محترم شورای اسلامی شهر تقاضا داریم در مکان در حال ساخت کنار شهرداری در مرکز شهر، فضایی برای برگزاری نمایشگاه ایجاد کنند تا هم آثار هنرمندان دیده شود و هم نمایشگاه های بیشتری را شاهد باشیم.

سعید کتابی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر هم ضمن موافقت با پیشنهاد رئیس اداره ارشاد ملایر، گفت: از فعالیتهای چشمگیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر و تشکر می کنیم و انتظار می رود شورای اسلامی شهر و شهردارمحترم که خود نیز از هنردوستان و دلسوزان فرهنگی شهر می باشند، خاطرات تلخ تخریب کتابخانه شهید بهشتی در سالیان گذشته را با ساخت و واگذاری یک سالن نمایشگاهی جبران کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: آثار عکاسی این نمایشگاه گروهی، ضمن اینکه ذوق و استعداد هنرمندان را نشان داده، بسیاری  از مفاهیم اجتماعی را نیز در خود گنجانده است و امید است از نتایج زحمات و آثار هنرمندان برای رفع نیازها و مشکلات استفاده شود و در رشد و توسعه شهری از آنها بهره ببریم.

شایان ذکر است، این نمایشگاه در برگیرنده 40 اثر عکس به ابعاد 30*40 از سفر هنرمندان انجمن عکاسان ملایر به روستاهای کیکله و طائمه از توابع بخش زند ملایر است که در این سفر هنرمندانی چون: منصور عبدلی، مجید طلا، رضا پایدار، حسین عبدالملکی، سمانه ترابی، قاسم نهاوندی، محسن حسینی تبار، علی کاویانی، مهناز اسدی، فائزه جلالی، سحر جعفری، مینا زین العابدینی، مهرنوش ترکاشوند و الهام اسدی، واقعیات زندگی این روستاها را از نگاهی دیگر به ثبت رساندند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما