نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

1. اسفند 1395 - 19:13   |   کد مطلب: 21693
رئیس شورای اسلامی شهر ملایر گفت: ساختمان‌های پایین‌تر از 90 درصد ایمنی در سطح شهر ملایر نداریم.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از روابط عمومی چهارمین جشنواره چهره برتر صنعت ساختمان، رضا زنگنه با اشاره به روند اجرای سبک معماری ایرانی- اسلامی در ملایر اظهار کرد: سعی مدیریت شهری ملایر همواره بر پیاده‌سازی سبک معماری ایرانی- اسلامی در شهر بوده است، تا علاوه بر زیبایی بصری، بتوان فرهنگ بومی را نیز در شهر ارائه کرد.

وی افزود: چندین نقطه بارز در شهر همچون میدان مرکزی شهر که جزء اِلمان‌های شهری محسوب می‌شوند، براساس معیارهای ایرانی و اسلامی طراحی شده است.

رئیس شورای شهر ملایر همچنین در مورد سطح مقاوم‌سازی ساختمان‌ها در شهر تصریح کرد: طبق جلسه‌ای که در هفته گذشته با اعضای نظام مهندسی داشتیم، اعلام شد بر طبق ماده 19 نظام مهندسی، تاکنون ساختمانی با سطح ایمنی کمتر از 90 درصد در سطح شهر نداشته‌ایم چرا که در ساخت‌وسازهای سطح شهر رعایت تمامی مؤلفه‌های ایمنی‌سازی، اجباری است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر روند کاهش بروکراسی اداری در ملایر بیان کرد: با ایجاد سیستم اتوماسیون و واگذاری برخی اقدامات اداری همچون صدور پروانه ساخت به شرکت‌های خدماتی، سعی شده از روند طولانی بروکراسی اداری کاسته شود.

گفتنی است؛ زمان رأی‌گیری انتخابات چهارمین جشنواره چهره سال صنعت ساختمان از 30 بهمن تا 10 اسفندماه امسال است و هدایای چهره‏های برتر نیز در مراسمی 17 اسفندماه در سالن اجلاس پارس اهداء می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاه شما