نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

4. اسفند 1395 - 8:27   |   کد مطلب: 21715
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ملایر خبر داد
خسارت 127 میلیون تومانی ناشي از قطع برق به آب شهری ملایری
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ملایر گفت: بارش سنگین برف و قطعی برق در هفته گذشته 127 میلیون تومان به آب شهری ملایر خسارت وارد کرد.

به گزارش ملایری‌ها یاسین جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به بارش برف سنگین و قطعی برق در 25 بهمن ماه سال جاری در ملایر اظهار کرد: در این زمینه این بحران باعث خاموشی همه چاه‌های آب شرب و 23 حلقه چاه آب شرب ملایر به مدت 17 ساعت شد.

وی افزود: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده و هشدارهای قبلی هواشناسی شرکت آب شهری ملایر از قبل اقدام به پر کردن مخازن آب شرب شهرها کرده بود که در صورت مشکلات بعدی همشهریان با کمبود آب مواجه نشوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ملایر به قطعی حدود 10 درصد از مشترکان ملایری در زمان قطعی برق اشاره کرد و افزود: برای جلوگیری از بروز مشکل در تامین آب شرب شهروندان ملایری، فشار آب را با استفاده از شیرهای فشارشکن تعدیل کردیم.

وی ضمن تقدیر از شرکت آب استان در زمان بحران در شهرستان ملایر تصریح کرد: برای جلوگیری از بحران در شهرستان از دو ژنراتور برای رفع مشکل فشار آب استفاده شد که یکی از ژنراتورها از استان برای ما ارسال شده بود.

جوکار یادآور شد: از این دو ژنراتور برای کاهش فشار و قطعی مقعطی آب در برخی نقاط شهر به دلیل کاهش حجم آب ورودی برای جلوگیری از قطعی آب بوده است.

وی در ادامه  بیان کرد: با این وجود همه تلاش ما این بود که همشهریان ما با قعطی طولانی‌مدت آب مواجه نشوند که خوشبختانه توانستیم به موقع وارد عمل شویم تا مشکلی در زمینه آبرسانی به همشهریان نداشته باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ملایر تصریح کرد: در اثر قعطی برق و بحران پیش آمده 127 میلیون تومان به زیرساخت‌های آب شهری ملایر خسارت وارد شد که شامل تعدادی از تابلوهای برق، شکستگی لوله‌های آب و خسارت به پمپ‌های چاه‌های آب بوده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار