نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

14. اسفند 1395 - 8:37   |   کد مطلب: 21849
دبیر هیئت کشتی ملایر گفت: سالن کشتی مصطفی جوکار ملایر پس از چهار سال تعطیلی و با رفع مشکلات بازگشایی شد.

مسعود مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به بازگشایی سالن کشتی مصطفی جوکار ملایر پس از چهار سال تعطیلی اظهار داشت: این سالن با توجه به برخی مشکلات و بدهی‌های حامل‌های انرژی در این مدت تعطیل بود.

وب افزود: کشتی ملایر در چند سال گذشته به خال خود رهاشده بود و با تغییر مدیریت در هیئت کشتی ملایر و روی کار آمدن مسعود مصطفی جوکار نائب قهرمان المپیک بازگشایی این سالن در دستور کار قرار گرفت.

دبیر هیئت کشتی ملایر گفت: بازگشایی سالن کشتی مسعود مصطفی جوکار یکی از اهداف بزرگ بوده که چهار سال با توجه به عظمت این سالن بسته‌شده بود.

وی افزود:  با تلاش چندین ماهه  و رفع مشکلات این سالن بازگشایی‌شده تا شاهد رونق هر چه بیشتر ورزش کشتی در ملایر و برگزاری برنامه‌های کشتی دریکی از مناطق محروم شهر باشیم.

مؤمنی گفت: مشکلات تأسیسات و بدهی‌های حامل‌های انرژی از مهم‌ترین مشکلات در این سالن بوده که با کمک خیرین و مسئولین سالن بازگشایی شد.

وی از بدهی 19 میلیون تومانی حامل‌های انرژی این سالن خبر داد و گفت: به مناسبت بازگشایی این سالن یک دوره مسابقه چهارجانبه کشتی برگزار شد.

دبیر هیئت کشتی ملایر گفت: این مسابقات با حضور دو تیم از ملایر و تیم‌های الیگودرز و اراک و با حضور 110 ورزشکار برگزار شد.

وی شناسایی استعدادهای کشتی را از اهداف اصلی دیگر برگزاری این مسابقه بیان کرد و گفت: این مسابقه چهارجانبه در دو رده سی نونهالان و نوجوانان برگزار شد.

مؤمنی از برگزاری دو مسابقه چندجانبه کشتی در چند ماه اخیر در ملایر خبر داد و گفت: چند سالی در ملایر مسابقه کشتی برگزار نشده بود.

وی گفت: برگزاری مسابقات برای ورزشکاران و مربیان بسیار مهم بوده چراکه هم مشکلات و ایرادات ورزشکاران را رفع کرده و هم باعث تجربه‌اندوزی کشتی گیران می‌شود.

دبیر هیئت کشتی ملایر استعدادیابی را از برنامه‌های اصلی هیئت کشتی در ملایر عنوان و بیان کرد: در ابتدای سال 96 نیز یک دوره مسابقه چندجانبه با حضور تیم‌های بیشتر در سالن مصطفی جوکار برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار