نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

5. فروردين 1396 - 22:56   |   کد مطلب: 22062
نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس معتقد است بعد از آزادی شیخ علی سلمان و حفظ حرمت شیخ عیسی قاسم لازم است در روندی انتخاباتی، ملت بحرین سرنوشت کشور خود را تعیین کنند.

به گزارش ملایری‌ها محمد کاظمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه رژیم آل خلیفه با رویه دیکتاتورمآبانه خود سعی در سرکوب اعتراضات مردمی را دارد، گفت: حکومتی که بر اساس موازین دموکراسی بر مسند حکمرانی کشور تکیه نزده باشد، قطع یقین برای حفظ تاج و تخت خود دست به هر کاری می زند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی سیستم قضایی و حقوقی محاکم بحرین را فاقد اصول اولیه حقوق بشری دانست و تأکید کرد: دادگاه های غیرعلنی بحرین به محلی برای صدور احکام غیرانسانی و غیربشری برای ملت آزاده بحرین تبدیل شده است.

وی در ادامه طرح محاکمه شیخ عیسی قاسم رهبر دینی بحرین را اقدامی گستاخانه برشمرد و عنوان کرد: حکومت بحرین بارها قصد محاکمه شیخ عیسی قاسم را داشته اما در هر نوبت به علت مقاومت ملت بحرین ناچار، زمان آن را عقب انداخته است که بنا بر آخرین اخبار این محاکمه که قرار بود اسفندماه برگزار شود به 17 اردیبهشت موکول شد.

کاظمی ادامه داد: اگر حکومت بحرین از تاریخ درس نگیرد و خطاهای خود را تکرار کند بی تردید دچار زیان شده و باید زوال حکومت خود را شاهد باشد.

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: تنها راه حل سیاسی بحرین، حفظ شأن شیخ عیسی قاسم و خودداری از محاکمه وی و آزادی شیخ علی سلمان است ضمن اینکه ملت بحرین باید بتوانند در روندی دموکراسی از طریق انتخابات دولت خود را انتخاب کنند./

پایان پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار