نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

6. فروردين 1396 - 18:25   |   کد مطلب: 22072
مدیر سینما بهمن ملایر خبر داد:
استقبال 100هزار نفر از سینما بهمن ملایر در سال95
مدیر سینما بهمن ملایر خبر داد در سال 95 ،100هزار نفر از همشهریان از فیلم های اکران شده در سینما بهمن ملایر دیدن کردند.

مهدی بیات در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها بابیان اینکه سینما بهمن ملایر یکی از بهترین سینماهای حوزه هنری کشور است اظهار داشت: به دلیل دارا بودن شاخص‌های استاندارد صدا و تصویر، از این سینما  به‌عنوان یکی از سینماهای بروز و دیجیتال در کشور یاد می‌شود.

مدیر سینما بهمن ملایر این سینما را یکی از سینماهای بروز کشور دانست و افزود: با توجه به استقبال تماشاگران و همشهریان از سینما سعی می‌شود که فیلم‌های روز کشور در این سینما اکران شود.

بیات خاطرنشان کرد: سینما بهمن با نمایش هم‌زمان فیلم‌های در حال اکران کشور، سعی در جذب هرچه بیشتر مخاطبین داشته و نگاه ویژه به‌قرار دادن سینما به‌عنوان یک کالای فرهنگی در سبد خانوار همشهریان و خانواده‌های عزیز ملایری دارد

وی توجه به خواست خانواده‌های گرامی را از مهم‌ترین اولویت‌های سینما بهمن ملایر دانست و افزود: با توجه به رکودهایی که در بازار سینماها وجود دارد تلاش شده تا اینکه مدیریت به نحوی باشد که ضمن کسب درآمد و تأمین هزینه‌های بسیار سنگین سینما رضایت تماشاگران را به‌صورت کامل جلب گردد.

بیات استقبال مخاطبان از سینما بهمن ملایر  را گواهی بر رضایت تماشاگران عنوان کرد و گفت: در سال 95 بیش از 100 هزار نفر فیلم‌های سینما بهمن ملایر را تماشا کردند.

وی بیان کرد: استقبال از فیلم‌های سینما بهمن مایه افتخار کارکنان سینما بهمن ملایر است و این موضوع نشان‌دهنده علاقه  همشهریان عزیز به فیلم و سینما  و آشتی کردن آن‌ها با سینماست.

مدیر سینما بهمن ملایر تأکید کرد: در بحث ارائه خدمات به تماشاگران اولین قدم ایجاد سامانه ارتباطی پیامکی جهت ارتباط همشهریان عزیز با سینما و آگاهی از فیلم‌های در حال اکران، ساعت سانس‌ها و قیمت بلیط راه‌اندازی شده است و در قدم‌های بعدی کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرام سینماهای استان راه‌اندازی شده است.

مهدی بیات تأکید کرد: در ادامه روند ارائه خدمات به تماشاگران راه‌اندازی باشگاه مخاطبان سینما و بهره‌مندی اعضای این باشگاه از تخفیفت ویژه و حتی ارائه هدیه تماشای رایگان فیلم در سینما در روز تولد مخاطبان بوده است.

بیات اظهار کرد: با توجه به استقبال همشهریان از سینما بهمن ملایر بخش تبلیغات در قالب استند، بنر و تیزر تبلیغاتی در سینما در حال راه‌اندازی است که واحدهای خدماتی و اقتصادی می‌توانند جهت تبلیغ کالا و خدمات خود از این ظرفیت استفاده کنند

مدیر سینما بهمن عنوان کرد: خوشبختانه با تلاش پرسنل سینما بهمن ملایر و تلاش‌های مدیران گذشته و حمایت ریاست محترم امور سینمایی استان  توانسته‌ایم ازلحاظ رضایت‌مندی تماشاگران از کیفیت صدا و تصویر فیلم‌ها و همچنین خدمات ارائه‌شده از جایگاه خوبی در سطح نه‌تنها استان بلکه کشوری برخوردار شویم.

وی افزود: امید است مسئولان آن‌طور که شایسته این مکان پربازدید و این هنر بسیار پرطرفدار هست به سینما توجه داشته  تا مراکز فرهنگی و هنری ما ارزش و جایگاه خود را در شهر پیدا کنند و با کمک مردم و مسئولان آن‌ها حفظ کنیم.

مدیر سینما بهمن ملایر افزود: با توجه به راه‌اندازی سیستم پاسخگوی خودکار پیامکی سینماهای بهمن، فلسطین و قدس تماشاگران گرامی سینما بهمن ملایر جهت اطلاع از فیلم و زمان اکران و سانس‌های فوق‌العاده و روزهای نیم‌بها  #  یا عدد ۱  و همچنین عضویت در باشگاه مخاطبان سینما عدد ۴ را به شماره پیامک 1003030030 ارسال نمایند و جهت عضویت در کانال تلگرامی و  صفحه اینستاگرام  سینماهای استان از آی دی       cinemaHMD  استفاده نمایند

 

انتهای پیام/م

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار