نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

1. ارديبهشت 1396 - 16:52   |   کد مطلب: 22368
امام جمعه ملایر با اشاره به حواشی عدم پخش زنده مناظرات گفت: با توجه به نظر سنجی ها درباره پخش مناظرات غالب مردم به پخش زنده تاکید دارند.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد باقر برقراری در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت امام کاظم(ع) اظهار داشت: این امام همام در بسیاری از زندان های بنی عباس جابه جا شده و  در راه مبارزه با طاغوت به شهادت رسید.
وی گفت: انسان مومن وجودش و اثرش باید در راستای سست کردن پایه های ستم باشد.
امام جمعه ملایر با اشاره چند نکته تربیتی در زندگی امام کاظم(ع) بیان کرد: رسیدگی به خانواده، توجه به فقرا، توجه به تربیت فرزندان، رسیدگی به نیازمندان و مبارزه با طاغوت از مهمترین سیره های  این امام بود.
وی با اشاره به سالروز بزرگداشت سعدی بیان کرد: سعدی یکی از افتخاراهای بزرگ هنر و ادبیات ایران است.
خطیب جمعه ملایر با اشاره به سالروز تاسیس سپاه بیان کرد: سپاه در عرصه سازندگی بازوی توانمند نظام است و این نهاد همواره در کشور سبب امنیت بوده است.
وی گفت: کار فرهنگی کار ساده ای نبوده و کار عظیمی است و مسئولین باید به آن توجه ویژه داشته باشند.
وی گفت: امروز بعضی به اسم فرهنگ کار ضد فرهنگی همچون اردوهای مختلط و کنسرت انجام می دهند و جوانان را از فرهنگ اسلامی دور می کنند.
حجت الاسلام برقراری با اشاره به در پیش بودن بعثت پیامبر اعظم(ص) بیان کرد: اگر ما امت پیامبر هستیم باید در انتخابات از تخریب، افترا، تهمت و دروغ بپرهیزیم و اخلاق را سرلوحه کار قرار دهیم.
وی تاکید کرد: اخلاق نبوی باید در جامعه اسلامی خود را نشان بدهد و در هر حوزه ای این اخلاق را به کار ببریم هر چند که باید اعتراف کرد که با آن فاصله داریم.
امام جمعه ملایر گفت: برخی آمارهایی که در کشور داده شده دروغ بوده و با سایر آمار متفاوت است و فقط برای تخریب دیگران است.
حجت الاسلام برقراری با اشاره به معرفی شش نامزد ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان تاکید کرد: به تصمیم شورای نگهبان همه باید پایبند بوده و در عمل  آن را ثابت کنیم و باید از کسانیکه از رای شورای نگهبان تمکین کردند تقدیر کرد.
وی افزود: انتخابات را باید گرامی داریم و با اخلاق و رفتار خوب و بدون بغض و کینه در آن فعالیت کنیم.
وی با اشاره به حواشی عدم پخش زنده مناظرات گفت: با توجه به  نظر سنجی ها درباره پخش مناظرات غالب مردم به پخش زنده تاکید دارند.
امام جمعه ملایر گفت:ضبط و پخش با معنای مناظره همخوانی ندارد و خواست مردم همان روال قبل است و مردم  در مناظرات زنده اصلح را تشخیص می دهند.
وی با اشاره به سخنان رهبری در دیدار با کارکنان ارتش بیان کرد: باید با شجاعت و قدرت در مقابل دشمن ایستاد و نباید از جانب مردم از آمریکا ترسید.
وی افزود: کشوری که  پایه های قدرتش در مقابل قدرت طلبان محکم کند ابر  قدرت ها هیچ غلطی نمی تواند بکنند.
 امام جمعه ملایر گفت: مدعیان حقوق بشر در مقابل جنایات در سوریه خفقان گرفته اند و هیچ پیامی هم نداند.
وی با اشاره به حوادث پاریس گفت:کسی که تروریست را پرورش دهد آخر دودش در چشم خودش خواهد رفت.

دیدگاه شما

آخرین اخبار