نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

2. ارديبهشت 1396 - 15:26   |   کد مطلب: 22375
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر گفت: پس از بررسی‌های انجام شده در هیئت نظارت ملایر 150 کاندیدای شورای شهر ملایر تایید صلاحیت شدند.

به گزارش ملایری‌ها؛ سعید کتابی در آیین زنگ سلامت در مدرسه شاهد ملایر با اشاره به نقش مهم شوراهای شهر اظهار داشت: انتخاب صحیح افراد متخصص در شورای شهر سبب پیش برد برنامه‌ها و توسعه شهر می‌شود.

وی گفت: با توجه به بررسی‌های انجام شده 150 نفر از کاندیداهای شورای شهر در ملایر تایید صلاحیت شدند و در این انتخابات از دیدگاه‌ها، سلایق و تخصص‌های فراوان در بین کاندیداها دیده شده که قطعا در پیشبرد اهداف شهر تاثیرگذار می‌شوند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر اساس توسعه در هر جامعه‌ای را سلامت عنوان کرد و گفت: جامعه‌ و کشوری می‌تواند پیشرفت کند که افراد سالم‌تری در آن وجود داشته باشد.

وی با اشاره به ثمرات طرح تحول سلامت بیان کرد: در ابتدای اجرای طرح سلامت با توجه به گستردگی و عظمت آن در سال 93 نگرانی وجود داشت که آیا می‌توان این طرح را اجرا کرد یا نه.

کتابی گفت: با برنامه‌ریزی های انجام شده این طرح با قوت اجرا شده و امروز در بحث سلامت در کشور دغدغه ای نداریم.

وی با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم در کشور بیان کرد: متولدین 29 اردیبهشت ماه 1378 به قبل  می‌توانند در این انتخابات شرکت کرده و رأی دهند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر گفت: بی تفاوتی به انتخابات  بی تفاوتی به انقلاب بوده وفارغ از هر نتیجه ای حضور گسترده در انتخابات سبب عزت کشور می‌شود و هر رأیی که داده می‌شود رای به انقلاب و رای به نظام جهوری اسلامی است.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار