نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

3. ارديبهشت 1396 - 21:25   |   کد مطلب: 22392
رئیس اداره ورزش ملایر خبر داد؛
چاپ 200 هزار تعرفه برای همایش پیاده‌روی خانوادگی
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی با 15 اردیبهشت‌ماه در ملایر همزمان با پخش زنده از شبکه سه سیما برگزار می شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ غلامحسن اکبری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه همزمان با هفته جوان برنامه‌های مختلفی در شهرستان ملایر برگزار خواهد شد اظهار کرد: این برنامه‌ها از 15 تا 22 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

وی از برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در 15 اردیبهشت ماه سال جاری در ملایر خبر داد و افزود: این برنامه به صورت زنده از شبکه سوم سیما به مدت 3 ساعت در برنامه صبح و نشاط پخش خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر هدف از برگزاری این همایش را تشویق و ترغیب اقشار مختلف مردم به ورزش‌های همگانی دانست و افزود: با توجه به روال زندگی امروزی برگزاری این قبیل برنامه‌ها اثرات مثبتی در شادابی روح و جسم خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این همایش با پیگیری نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی و مسؤولان برگزار  می‌شود تصریح کرد: جلسات هماهنگی برای هر چه بهتر برگزار شدن این همایش با مسؤولان شهرستان ملایر برگزار شده است.

اکبری اضافه کرد: سرمایه‌گذار اصلی در برگزاری این همایش، بازار مبل و منبت ملایر است و یک دستگاه پراید را به عنوان جایزه ویژه برای این همایش در نظر گرفته است.

وی گفت: جوائز ارزنده دیگری نیز شامل کمک‌هزینه سفرهای زیارتی، کارت‌های هدیه، لوازم و البسه ورزشی و... نیز به  افراد شرکت‌کننده در این همایش  به قید قرعه اهدا خواهد شد.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان ملایر از  پیش‌بینی حضور یکصد هزار نفر در این همایش خبر داد و گفت: ثبت‌ نام از افراد برای شرکت در این همایش از 5 اردیبهشت‌ماه در اماکن ورزشی، مدارس،  ایستگاه‌ها و چادرهای شهر و ادارات انجام می‌شود.

 وی با بیان اینکه در این همایش مسئولان کشوری از جمله معاون وزیر ورزش و جوانان رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی و رئیس کمیته المپیک و مسئولان استانی و شهرستانی حضور دارند خاطرنشان کرد: محل تجمع افراد در همایش بام ملایر خواهد بود.

اکبری با بیان اینکه شهرستان ملایر در حوزه‌های مختلف دارای ظرفیت‌های ویژه‌ای است گفت: بسیاری از این ظرفیت‌ها ناشناخته باقیمانده که این برنامه فرصت مغتنمی برای معرفی آن در حوزه‌های مختلف  به ویژه صنایع دستی مبل و منبت است.

وی گفت: با همکاری بخش خصوصی و یکی از اسپانسرهای این همایش 200 هزار تعرفه چاپ شده است.

انتهای پیام/89013

دیدگاه شما

آخرین اخبار