نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

4. ارديبهشت 1396 - 8:28   |   کد مطلب: 22408
نماینده مردم ملایر، گفت: کاندیداهای احراز صلاحیت شده برای انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری باید برنامه های منسجم، مدون، اساسی و دقیق برای حل مشکلات مردم داشته باشد.

به گزارش ملایری‌ها محمد کاظمی در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت در خصوص " محور رقابت های انتخاباتی کاندیداهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری"، تاکید کرد: کاندیداهای احراز صلاحیت شده باید برای حضور در رقابت های انتخاباتی برنامه داشته و جهت حل مشکلات کشور و بهبود هرچه سریعتر مسائل مورد نظر مردم برنامه های کاربردی و اجرایی به مردم پیشنهاد دهند.

وی با بیان اینکه خود کاندیداها نیز باید صاحب نظر برای حل مشکلات مردم باشند و از شعارهای بدون پشتوانه عملیاتی بشدت دوری کنند، تصریح کرد: واقعیت این است که کاندیداها بایستی با در نظر گرفتن نیازها و خواسته های جامعه بر اساس آنها برنامه ‌های‌ خود را اولویت‌ بندی کنند.

کاظمی افزود: اگر شعارهای کاندیداها صرفاً تبلیغاتی و روزمره و بدون پشتوانه علمی و تخصصی باشد، طبیعتاً این شعارها و حرف های بی نتیجه نمی‌تواند به مرحله اجرا در بیاید و نظر مردم را برای رای جلب نماید.

وی با بیان اینکه کاندیداهای احراز صلاحیت شده برای انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری باید برنامه های منسجم، ‌مدون،‌ اساسی و دقیق برای حل مشکلات مردم داشته باشد،‌ بیان داشت: مطمئنا مردم با آگاهی از برنامه های واقعی و غیر شعاری کاندیداها و تیم کارشناسی آنها به فردی متمایل خواهند شد و هر کاندیدای که برنامه محوری را در دستور کار خود قرار ندهد،‌ کار سختی را در پیش خواهد داشت.

نائب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی،‌ رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی 6 کاندیدای حاضر در میدان و طرفداران آنها را مورد تاکید قرار داد و افزود: رعایت مصالح و منافع ملی کشور و چارچوب های نظام مسلما باید از سوی این افراد و حامیان آنها مد نظر قرار گیرد، تا مردم بتوانند در آرامش به کاندیدای که برنامه بهتری برای پیشرفت و توسعه کشور دارد،‌ رای بدهند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انتقادات بی اساس و پایه باید از رقابت های انتخابات ریاست جمهوری دور باشد،‌ گفت: اخلاق مداری و توجه به اصول اسلامی باید یکی از مورد اصلی مد نظر کاندیداها باشد تا فضای کشور از التهاب و حاشیه دور باشد./

پابان پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار