نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

13. ارديبهشت 1396 - 8:16   |   کد مطلب: 22469
مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر گفت: در سال گذشته بیش از 90 هزار نفر در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی فخریه ملایر ویزیت شدند.

به گزارش ملایری‌ها؛ محسن ترکاشوند با اشاره به عملکرد  کلینیک تخصصی و فوق تخصصی فخریه ملایر در سال 1395 اظهار داشت: این کلینیک با حضور 20 پزشک متخصص و فوق تخصص در حال فعالیت است.

وی به رشته های فعال در این کلینیک اشاره کرد و گفت: مغز و اعصاب، داخلی، چشم، ارولوژی، اعصاب و روان، پوست، قلب، جراحی عمومی، زنان و زایمان، اطفال، ارتوپدی، طب فیزیکی، سونوگرافی،  فوق تخصص گوارش و کبد و  گوش و حلق وبینی رشته‌های فعال در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی فخریه ملایر هستند.

مدیر شبکه بهداشت ملایرافزود: این مرکزدارای خدماتی اعمال سرپایی ارتوپدی (گچ گیری، آتل و غیره )، شستشوی گوش، نوارقلب، نوار عصب وعضله، آندوسکوپی و کولونوسکوپی است.

وی با اشاره به آمادگی این مرکز برای ارائه خدمات به بیماران بیان کرد: در حال پیگیری برای خریداری دستگاه‌های معاینه چشم و راه اندازی درمانگاه چشم پزشکی و نوار قلب هستیم.

ترکاشوند گفت: ترغیب پزشکان به خریداری دستگاه های روز پزشکی همچون نوار عضله و آندوسکوپی از دیگر برنامه‌ها در این مرکز است. 

وی گفت: در سال گذشته 77 هزار و 600 مورد ویزیت پزشک متخصص، 2 هزار و 856 مورد اتاق عمل سرپایی، 10 هزار و 609 مورد سونوگرافی در این کلینیک انجام شده است.

مدیر شبکه بهداشت ملایرگفت: نوبت دهی در این مرکز به دو صورت حضوری و سیستمی انجام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما