نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

13. ارديبهشت 1396 - 8:29   |   کد مطلب: 22470
فرماندار ملایر گفت: راي دادن حق مسلم همگي است و اين سُنت اشتباه نبايد تکرار شود که هر کس به طايفه و يا دوست خودش رای دهد.

به گزارش ملایری‌ها؛ عبدالعظيم رضايي  در آيين بزرگداشت روز معلم و در جمع معلمان و دانش آموزان مدرسه ابونصر فارابی ضمن تبريک ايام ولات ائمه اطهار و 12 ارديبهشت روز معلم اظهار داشت: اولين معلم انسان خداوند متعال است و رسالت پيامبر عظيم الشان اسلام نيز امر معلمي و تعليم و تربيت بوده و همه معلمان به پيامبر (ص) اقتدا نموده اند.

وي  گفت: دانش آموزان بايد قدر اين فرصتهای تحصیلی خود را دانسته و  از حضور ارزشمند معلمان استفاده کنند و شخصيت واقعی خودشان را بشناسند و به تکامل برسند، چرا که اين ايام از عمر به سرعت می گذرد و وارد عرصه های ديگر زندگی می شوند.

فرماندار ملایر به وظايف دانش آموزان اشاره و اظهار کرد: دانش آموزان بايد به انجام فرائض فریصه نمازاهتمام جدی داشته باشند.

وی گفت: در جامعه پيچيده امروز آسيب‌هايی است که همه را تهديد مي کند و از جمله اين آسيب‌ها اعتياد است که متاسفانه بسيار گسترش پيدا کرده است و بیتر آسيب‌های اجتماعی ناشی از اعتياد است.

رضایی افزود: طرح ملی کرامت با همکاری همه دستگاه‌ها در سطح شهرستان ملاير به صورت پايلوت در حال اجرا است که بخشی از اين طرح بر دوش آموزش و پرورش است و شما دانش آموزان در آگاهي بخشی به مردم نقش بسزايی داريد.

وی با تاکيد بر ورزش به عنوان يکی از راه‎هاي پيشگيری از آسيب‌های اجتماعي بیان کرد: در روز جمعه همايش بزرگ پياده روی خانوادگی در ملاير برگزار می شود و همگی بايد تلاش کنيم تا ورزشهای همگاني در جامعه توسعه يابد.

وي عنوان کرد: در 29 اردييبهشت دو انتخابات بسيار مهم در پيش رو داريم که دانش آموزان با اينکه به سن قانونی براي رأی دادن نرسيده اند اما می‌توانند مشوق خوبی برای حضور ديگران در پای صندوق‌های رأی باشند.

رضايي عنوان کرد: راي دادن حق مسلم همگي است و اين سُنت اشتباه نبايد تکرار شود که هر کس به طايفه و يا دوست خودش رای دهد.

وی افزود: باید  تک تک اين اراء بر اساس آگاهي و به افراد صالح داده شود تا آنها نيز بتوانند باری از دوش شهر بردارند و به عمران و آبادانی شهر کمک کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما