نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

16. ارديبهشت 1396 - 12:00   |   کد مطلب: 22483
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ملایر گفت: در سال گذشته بیش از ۳۶ میلیارد و ۶۷۹ میلیون ریال وام اشتغالزایی به مددجویان این شهرستان پرداخت شده است.

به گزارش ملایری ها ؛علی کولیونداظهار داشت: در سال گذشته بیش از 401 نفر متقاضی وام اشتغال بودند که بیش از 36 میلیارد و 679 میلیون ریال وام به آنان تعلق گرفت.

وی افزود: تعداد 3 هزار و 292 خانوار تا پایان سال گذشته تسهیلات اشتغالزائی دریافت کرده اند که  از این تعداد 228 مورد در بخش کشاورزی،726 مورد در بخش دامپروری و 2 هزارو 338 مورد در بخش قالی بافی و امور صنفی ،صنعتی و خدمات بوده است.

وی با بیان اینکه طی سال گذشته یک هزار و 865 نفر از آموزش های مهارت آموزی بهره مند شدند، تصریح کرد: توانمند سازی خانواده‌ها مدد جویان بخصوص نوجوانان و جوانان مددجو از مهمترین اولویت های کمیته امداد امام خمینی(ره) است.

کولیوند بیان کرد: ارائه آموزش های رایگان فنی و حرفه ای، پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان، اجرای طرح های شغلی و اعمال نظارت های فنی و تخصصی بر طرح های اشتغال مددجویان تحت حمایت چهار گام اصلی در خودکفایی و توانمندی خانوارهای  تحت حمایت به شمار می رود.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ملایر خاطرنشان کرد: این نهاد ایجاد اشتغال تولید محور را در راس برنامه های خود قرار داده است و بنابراین کمیته امداد استان از تمامی ظرفیت ها و امکانات خود برای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبریدر نام گذاری سال ۹۶ به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید  اشتغال  و تحقق این شعار بهره می گیرد.

 

وی گفت: مددجویانی که توانایی و مهارت لازم جهت ایجاد کسب و کار و اشتغال پایدار را داشته باشند می توانند از تسهیلات خودکفایی این نهاد بهره مند شوند.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما