نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. ارديبهشت 1396 - 11:12   |   کد مطلب: 22515
مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان خبر داد:
اطعام‌ 700 نفر در مراسم اجتماع عظیم «منتظران» در ملایر
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از اطعام 700 نفر در مراسم اجتماع عظیم «منتظران» در شهرستان ملایر خبر داد.

به گزارش ملایری ها به نقل از فارس؛حجت الاسلام محمد کاروند  از برگزاری جشن نیمه شعبان در آستان امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان ملایر خبر داد و اظهار کرد:‌ همزمان با ایام شادی و سرور اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، جشن‌های میلاد امام عصر(عج) نیز در  بقاع متبرکه شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

وی از برگزاری مراسم اجتماع عظیم «منتظران» در محل آستان مقدس امام زاده عبدالله(ع) شهرستان ملایر طی روز  21 اردیبهشت ماه خبر داد و افزود: این مراسم همزمان با نماز مغرب و عشاء و با سخنرانی امام جمعه شهر ملایر برگزار خواهد شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به اطعام 700 نفر در قالب اجرای نیات واقفان خیراندیش در این مراسم، ادامه داد:جشن میلاد امام زمان(عج) ویژه خواهران، همراه با مسابقه دل نوشته و برگزاری زیارت آل یاسین و زیارت حضرت ولی عصر(عج) است که در تکیه حضرت اباالفضل(ع) ملایر طی روزهای 21 و 22 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری جشن میلاد امام زمان(عج) در امامزاده عبدالله و سعید(ع) روستای آورزمان ملایر، گفت:‌ این مراسم همراه با برگزاری مسابقه فرهنگی خواهد بود.

کاروند با اشاره برگزاری جشن‌های نیمه شعبان در بقاع متبرکه شهرستان تویسرکان، بیان کرد:‌ همزمان با شروع ایام مبارک شعبانیه، برپایی جشن‌ها و برنامه‌های مناسبتی در دستور کار اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان قرار گرفته است.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌ها در آستان امامزاده محمد(ع) شهر تویسرکان، امامزاده ابراهیم(ع) بخش سرابی ، امامزاده ابراهیم(ع) روستای بوجان، امامزاده باباپیرعلی(ع) بخش فرسفج و امامزاده حیقوق نبی(ع) شهر تویسرکان جشن نیمه شعبان برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه جشن‌های نیمه شعبان با مشارکت ائمه جماعات و اعضای هیأت امنای بقاع متبرکه برگزار می‌شود، گفت:‌ این برنامه‌ها شامل سخنرانی و مولودی‌خوانی بوده و مسابقات فرهنگی و اهدای جایزه به دارندگان نام «مهدی» نیز در برنامه است.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما