نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

19. ارديبهشت 1396 - 22:36   |   کد مطلب: 22538
مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: مسابقات قهرمانی شطرنج در رده‌های سنی خردسالان و نونهالان در خانه شطرنج استادیوم تختی ملایر برگزار شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ غلامحسن اکبری  با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی شطرنج در ملایر اظهار داشت: مسابقات قهرمانی شطرنج در رده‌های سنی خردسالان و نونهالان به مناسبت گرامیداشت هفته جوان در خانه شطرنج استادیوم تختی ملایر برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات در هفت دور به روش سوئیسی و به همت هیئت شطرنج شهرستان ملایر در محل خانه شطرنج استادیوم تختی با استقبال خوبی انجام شد.

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به نتایج این مسابقات گفت: در پایان این رقابت‌ها در رده پسران محمدرضا ونایی اول شد و امیرمحمد عسگری و آرمین جعفری دوم و سوم شدند.

اکبری عنوان کرد: همچنین در رده خردسالان دختران اوین ملکی اول شد و پارمیدا عسگری در رده دوم قرار گرفت.

وی با اشاره به سایر نتایج بیان کرد: در رده نونهال پسر آقایان امین محمد جباری اول شد و اشکان عباسی و شکیب شهبازی دوم و سوم شدند.

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر عنوان کرد: در رده نونهال دختر نیز نرگس بابایی، زهرا عباسی و فاطیما یار محمدی توسکی اول تا سوم شدند.

وی بابیان اینکه هیئت‌های ورزشی ملایر توانمند هستند، گفت: ملایر در بیش از ۱۱ رشته ورزشی در استان اول است که این موضوع نشان از توان بالا و پتانسیل ورزش ملایر دارد.

دیدگاه شما